Annons:
Etikett09-recensioner-och-tips
Läst 13517 ggr
miher33
2010-11-01 13:33

Har köpt kattfontän från Pet Mate och är jättenöjd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag vill bara tipsa om en riktigt prisvärd kattfontän som jag köpte förra veckan till mina katter. Den kommer från Petmate (köpte den på foderbilen.se) och kostade 376 kr. Lite billigare än de andra jag jämförde med…

Katterna dricker ofta och verkar tycka att det är lite spännande. Ett stort plus är att den är ljudlös, var lite rädd att den skulle stå och skvala på golvet men det gör den inte.

Jag är såå nöjd så jag tänkte att jag kunde tipsa andra som kanske också är ute efter en fontän.

PS/ Det är en kattfontän från Pet Mate men på kartongen står det att fontänen heter Cat mate, bara så ni inte tror att det är fel fontän… /DS

Annons:
raggis22
2010-11-01 15:52
#1

Jag har oxå köpt den, toppen!!!!

Limin
2010-11-01 18:36
#2

Ett bra tips! Vi har också en sån… riktigt bra och enkel att diska Skrattande

73millan
2011-05-10 20:37
#3

Hej!

Mina katter tycker om den dricksfontän jag köpte den på foderbilen .

susanneNico
2011-05-12 17:30
#4

Tack för tipset, har varit inne på deras hemsida och beställt en till mina katter.

Evenstars
2011-05-13 08:37
#5

Jag vann en sån på en utställning och gillade den inte alls!

Men det är så olka. Jag har cat-it och den är det många som inte gillar och den älskar jag och har haft min första i 3,5 år :)

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

Sockerpuffen
2011-06-26 20:06
#6

Drar den mycket ström?

Annons:
miher33
2011-08-05 13:11
#7

Ingen aning faktiskt, det har jag inte tänkt på…  Glad

Sophey
2011-08-05 22:15
#8

Jag har inte den men mina svarforaldrar har den och ar mycket nojda, de sager att det inte blev nagon storre skillnad pa deras el rakning efter att de skaffat deras Pet Mate.

Medarbetare på matlust

LoAEmma
2012-07-08 21:58
#9

Har en annan men den surrar och skvalar och min katt drack inte särskilt mkt av den… Funderar på att köpa en sån som är en kupol nu istället!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

raggorgeous
2012-07-09 12:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

#5 jag har också CatIt och älskar den, katterna med :D Låter ingenting förutom då vattnet börjar ta slut (och det är ju bara bra :))

******************************************************
Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

TessieTuss
2013-08-05 21:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Jag har också en drickfontän för vår Raggis ❤️
Läste att katter (och hundar) dricker mer vatten om det kommer ur en "kran" så jag köpte en Drinkwell Platinum för vår Kira. 

Man kan ställa in läget på den och den är väldigt ljudlös. Står här i vardagsrummet och man tänker inte ens på den. Skvätter ingenting och är lätt att rengöra.

[Skörbjugg]
2013-08-07 10:58
#12

Jag har också en Cat It dricksfontän hemma, tycker väldigt bra om den, plus att den inte tar stor plats alls. Katterna älskar den och, precis som en skrev här innan, låter den bara när vattnet börjar ta slut, något även jag tycker är bra. Fontän klår en vanlig skål (här hemma) med hästlängder. Vi har haft vår i ca 1 år, elräkningarna har inte direkt blivit värre än innan, märks knappt att vi har något extra som står på.

Helemick´s
2013-08-07 12:34
#13

#0 Det här är den bästa fontän jag har haft, den är både tystgående och lättstädad. Det går även att köra den i diskmaskinen vilket inte är fy skam 🎧!

Vi har kattungar Hjärta
Hemsida: http://helemicks.vikmarkens.se/

Annons:
Upp till toppen
Annons: