Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

01. Medlemspresentationer 02. Allmänt Ragdollsnack 03. Hälsa, beteende och skötsel 04. Uppfödning och genetik 05. Utställningssnack 06. Konstruktiv kritik 07. Ragdollbilder 08. Aktiviteter 09. Recensioner och tips 10. Transport & Samåkning 11. Kreativitet 12. Om forumet 13. Tävlingar på sajten 14. OT (Off Topic) 15. Regnbågsbron 16. Veckans fråga
03. Hälsa, beteende och skötsel

Mera Cat

2010-08-24 17:03 #0 av: Love-Cats

Någon här inne som ger torrfodret Mera Cat till sina katt/katter?

En djuraffär rek mig det men jag vill höra från nån som verkligen ger eller har gett det, vad dom tycker.

Så hoppas ni har några synpunkter på detta foder=)

Anmäl
2010-08-25 00:45 #1 av: GunBertus

aldrig hört talas om det tyvärr.

Anmäl
2010-08-25 01:26 #2 av: Lottis-Gottis

Inte jag heller Rynkar på näsan

Anmäl
2010-08-25 01:34 #3 av: raggorgeous

är det motsvarigheten till Mera Dog mån tro?

Har inga bra erfarenheter av Mera Dog tyvärr, min förra hund åt det ett kort tag.. mycket spannmål och stooora bajshögar...

------------------------------------------------------------------

Hittade fodret på Meradog.se med beskrivningen
http://www.meradog.se/produkter/tn_meracat.php

Sammansättning: Kycklingköttmjöl; ris; majsgluten; majs; grevar; korn; animaliskt fett; torkad betpressmassa; cellulosafiber; fågellever(torkad); natriumklorid; fiskolja; animalisk äggvita (hydroliserad); bryggerijäst; äggpulver.

Analys: Protein 32 %; fett 14,5 %; fibrer 4,5 %; mineraler 7,0 %; kalcium 1,1 %; fosfor 0,9 %;  natrium 0,4 %; magnesium 0,1%,

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.