Annons:
Etikett01-medlemspresentationer
Läst 2182 ggr
Fam.Morrhår
2014-07-28 17:45

Blivande Ragdollsägare vill säga hej! ;)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Precis vad rubriken säger! 😃Jag kommer förhoppningsvis bli ägare till en liten ragdoll brun mitted-kille nån gång i oktober/november och denne lille grabb kommer att flytta till mig och mina två huskatter Atlas och Plexi.  Själv är jag 27 år och arbetar som kyrkovaktmästare under säsong, sen är jag hemma på vintern och kan gosa med mina katter heeeela dagarna. 😉Tänkte att det kunde vara en god idé att bli medlem i ett forum som är fokuserat på just ragdolls eftersom det blir första gången som jag köper en raskatt. Just nu lästes det på för fullt hur jag bäst introducerar den lille för mina andra katter och ser verkligen fram emot det!

Bifogare en liten bild på mina katter som kommer att få en "raggis"-syskon. ;)

I väntan på en ragdoll... <3

Annons:
OberonsMatte
2014-07-28 18:23
#1

Grattis till ditt blivande liv som ragdollägare och välkommen hit!🙂

Är din, Atlas och Plexis nya lilla familjemedlem född ännu?

Sajtvärd Katter iFokus

Fam.Morrhår
2014-07-28 19:24
#2

#1 Tack! :D Nej den lille är inte född än. Uppfödaren ska ha 3 kullar nu i Augusti och där kommer att bli ett par brun mitted ungar i dessa kullar. Så förhoppningsvis blir där en hane  som jag då ska ha. 😃

I väntan på en ragdoll... <3

OberonsMatte
2014-07-29 11:34
#3

#2 Oj, vad spännande! Jag beundrar dig som står ut med att vänta så länge, men som man säger.."den som väntar på något gott…".🙂

Sajtvärd Katter iFokus

Fam.Morrhår
2014-07-29 18:31
#4

#3 Haha! Jag fattar knappt själv hur jag kan lyckas vänta så länge!! Sitter och trånar på ragdollbilder nästan varje dag och föreställer mig hur min framtida ragdollhane tumlar runt på golvet och vill busa. <3 Hade väl ekonomiskt kunnat skaffa en tidigare, men eftersom säsongen slutar efter Oktober har jag då hela 5 månader på mig att introducera den lille för mina andra huskatter. Så de här 3 kullarna kommer att vara "klara" i perfekt tid. 😃
(…Sen att man vill ha den lille nu bums medesamma är en heeeelt annan sak!😉 )

I väntan på en ragdoll... <3

[Isadolls]
2014-07-31 11:22
#5

Välkommen och lycka till med din Ragdoll ❤️

Fam.Morrhår
2014-08-02 11:40
#6

#5 Tack!! Ser såååå fram emot det.😍

I väntan på en ragdoll... <3

Annons:
Upp till toppen
Annons: