Annons:
Etikett01-medlemspresentationer
Läst 1973 ggr
Anjelu
2014-09-11 08:48

Ny Raggdoll "ägare"!

Hej!

Tänkte att jag skulle göra en formell presentation här då jag förmodligen kommer att hänga här en hel del och trakassera er vana Ragdollfantaster med alla möjliga konstiga frågor.

Kort om mig: Är 32 år gammal, bor på landet med min sambo och vår som som är 4 år gammal. Jag har haft katt i stort sett hela mitt liv. Nu har det dock varit ett antal år som vårt hem har varit utan felina familjemedlemmar så efter mycket planerande och tänkande fram och tillbaka och läsande om olika kattraser så kom vi fram till att en Ragdoll skulle passa oss perfekt.

På lördag, om allt går som det det ska, (peppar peppar ta i trä) så kommer jag att hämta hem min allra första, alldeles egna Ragdoll! 

Det känns fantastiskt men jag är samtidigt väldigt nervös! 

Tack för mig så länge och vi ses på forumet! :)

Annons:
Ariess
2014-09-14 20:50
#1

Välkommen hit!

Vad avundsjuk jag blir på dig, jag är ännu bara i önske- och planeringsstadiet för en Ragdoll, men när dagen äntligen kommer… Oj vad lycklig jag kommer vara! Förstår att det måste vara underbart när det äntligen slår in! Grattis till nytillskottet!

Anjelu
2014-09-14 21:14
#2

Tack så jättemycket! Ja jag känner verkligen att det blev rätt ras! Så mysig, sällskaplig och trevlig katt! Hoppas du får din egen lilla "trasdocka" snart också! :)

Upp till toppen
Annons: