Annons:
Etikett12-om-forumet
Läst 1737 ggr
Eliinn
2016-09-14 19:00

Vi behöver era åsikter och idéer!

Hej!

Som hyfsat ny Medarbetare här på sajten så känner jag med samråd med sajtvärden att jag gärna vill att den här sajten blir mer aktiv än vad den är idag! :)

Skulle därför vara väldigt trevligt om vi fick höra er åsikter om vad ni vill läsa om här, vad ni saknar och vad ni vill läsa mer om osv.!

Kanske har ni sett  att dem gör något kul på en annan sajt? dela med er! :)

Jag har idéer om att det skulle va kul om man hade veckans fråga eller veckans tema eller liknande. Att vi som Sajtvärd eller Medarbetare en gång i veckan lägger upp en frågeställning som inleder till en diskussion och/eller diskussion.

Det kan vara så simpelt som "Vad är er ragdolls favoritsovplats?" till "vad utmärker just din ragdoll"  men kanske även ämnen som leder till en djupare diskussion.

Här skulle man självklart kunna PM:a Sajtvärd eller mig som Medarbetare med tips för vad som ska frågas.

Detta är bara ett förslag från mig och jag skulle gärna höra vad ni tycker om det ?  :)

/Elin

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

  • Redigerat 2022-09-12 14:00 av Niklas
Annons:
[HundochKatt]
2016-09-15 23:41
#1

Ta chansen och var med och påverka sajten. Vad skulle ni vilja se? Är idén ovan intressant? Vilka frågor vill ni ha svar på eller diskutera? Andra ideér? Eller är det bra som det är?

[HundochKatt]
2016-09-19 22:53
#2

Som Sajtvärd och Medarbetare tycker vi det är lite tråkigt med den här dåliga responsen. 

Vi känner båda att sajten skulle behöva bli lite mer aktiv, men det är svårt när man får dålig respons. 

Till förra julen utlyste jag som Sajtvärd, en liten tävling… "Julig bild med Ragdoll", och vi alla skulle då vara med om att rösta fram vilken bild som skulle få pryda första sidan, med julanknytning. Det blev ingen respons alls på det så efter ett par veckor drygt så tog jag bort det och fortsatte som tidigare med Månadens Ragdoll. 

Hade intresset funnits så hade vi ju kunnat fortsatt med liknande teman då och då… 

Det är ju väldigt tråkigt och man tappar gnistan både som Sajtvärd och Medarbetare, att försöka göra något åt sidan, dvs. få lite mer aktivitet när man inte får någon respons. 

Här har ni chansen att komma med ideér och påverka, men responsen har uteblivit helt och hållet. Mycket tråkigt är det och vi har inte en aning om vad vi ska göra för att det ska bli mer intressant för allas smaker? För nybörjare såväl som "gamla rävar".

Catlady91
2022-09-06 16:48
#3

Jag skulle vilja se en lista på bra pälsvårdsprodukter och tips på hur man badar en ragdoll inför utställning 😊
Samt vilka kammar man ska använda för att hålla pälsen så fin som möjligt 😊

Vore också kul om folk kunde dela med sig av vilka klösträd de har till sina ragdolls. Gärna med bild och var man köpt det 😊

❤️ Jag jobbar hårt, för att min katt ska leva gott ❤️

💪 Man måste våga misslyckas, för att lyckas 💪

Upp till toppen
Annons: