14. OT (Off Topic)

Sajtvärden lämnar.

2016-10-14 13:25 #0 av: HundochKatt

Jag har meddelat Niklas på ifokus att jag vill avsluta mitt värdskap här på Ragdoll i fokus. 

Jag tackar för mig!

Sajtvärd på Teckning iFokus

Anmäl
2016-10-14 17:27 #1 av: OberonsMatte

Verkligen tråkigt tycker jag! Ledsen

Medarbetare på Förskolan.ifokus

Anmäl
2016-10-14 18:15 #2 av: Linnea.lindroth

Jättetrist :(

Anmäl
2016-10-14 18:39 #3 av: RagdollGbg

Åh vad tråkigt! Du har varit så engagerad både vad gäller att hålla sajten levande med nya trådar, och du har alltid svarat på inlägg/ frågor folk har haft.
Jag hoppas att du stannar kvar på sajten även om du inte längre är sajtvärd.

Anmäl
2016-10-14 19:00 #4 av: Ominous

Tråkigt. Men jag vill säga att jag uppskattat den tiden du lagt ner, och alla råd du kommit med. Tacksam för tiden iallafall!

Anmäl
2016-10-16 07:57 #5 av: Junkan

Tråkigt!

Anmäl
2016-10-17 14:15 #6 av: new2ragdoll

Tråkigt tycker jag!  Jag tycker att det gick alldeles utmärkt att diskutera med dig. Även om våra ståndpunkter var olika. Jag menar ju fortfarande att torrmat är ok till katten om den får i sig tillräckligt med vätska. :-) Även om Barf kanske är det mest optimala.

Olika åsikter är ju något som förhoppningsvis är utvecklande för alla involverade parter. Om alla höll med varandra och hade samma åsikter om allting blir det inget annat än inbördes beundran inga nya diskussioner att tala om. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.