Annons:
Etikett14-ot-off-topic
Läst 1497 ggr
[HundochKatt]
2016-10-14 13:25

Sajtvärden lämnar.

Jag har meddelat Niklas på iFokus att jag vill avsluta mitt värdskap här på Ragdoll i fokus. 

Jag tackar för mig!

Annons:
OberonsMatte
2016-10-14 17:27
#1

Verkligen tråkigt tycker jag! 😕

Sajtvärd Katter iFokus

Linnea.lindroth
2016-10-14 18:15
#2

Jättetrist :(

[RagdollGbg]1
2016-10-14 18:39
#3

Åh vad tråkigt! Du har varit så engagerad både vad gäller att hålla sajten levande med nya trådar, och du har alltid svarat på inlägg/ frågor folk har haft. Jag hoppas att du stannar kvar på sajten även om du inte längre är Sajtvärd.

Ominous
2016-10-14 19:00
#4

Tråkigt. Men jag vill säga att jag uppskattat den tiden du lagt ner, och alla råd du kommit med. Tacksam för tiden iallafall!

I wish I could write as mysterious as a cat

Junkan
2016-10-16 07:57
#5

Tråkigt!

new2ragdoll
2016-10-17 14:15
#6

Tråkigt tycker jag!  Jag tycker att det gick alldeles utmärkt att diskutera med dig. Även om våra ståndpunkter var olika. Jag menar ju fortfarande att torrmat är ok till katten om den får i sig tillräckligt med vätska. :-) Även om Barf kanske är det mest optimala.

Olika åsikter är ju något som förhoppningsvis är utvecklande för alla involverade parter. Om alla höll med varandra och hade samma åsikter om allting blir det inget annat än inbördes beundran inga nya diskussioner att tala om.

Annons:
[HundochKatt]
2016-10-17 18:05
#7

Tack allihopa! 

Nu är det som det är, att jag ledsnade på att ta hand om sajten framförallt pga all skit jag fick på mig gång på gång och från det jag tog över sajten. Det kändes också meningslöst att försöka göra något med sajten för att få den mer aktiv. 

Jag tittar väl in här då och då, men om jag kommer att delta något eller svara på frågor vet jag inte riktigt. Det beror väl lite på hur intresserad jag är av frågeställningen antar jag.

Upp till toppen
Annons: