Annons:
Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 1191 ggr
Linnea.lindroth
2016-10-26 22:34

Äntligen en lillasyster

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag hämtade vi hem Edgars nya lillasyster Ilse <3 aldrig tidigare sett honom bli så lycklig. Denna relation ska bli så rolig att följa. Båda är från jörgården <3

Annons:
Eliinn
2016-10-27 19:59
#1

så söt!  och vilken blick av  Ilse  :P

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

OberonsMatte
2016-10-27 21:35
#2

Grattis, vad roligt! Vad tycker Edgar om att ha blivit storebror?

Sajtvärd Katter iFokus

Linnea.lindroth
2016-10-28 07:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Tack snälla. Edgar fräste en gång men igår, knappt 24 timmar efter att Ilse kommit hem till oss låg dem såhär. Så himla mysigt att se dem ihop

burmamys
2016-10-28 13:32
#4

Grattis till nya familjemedlemmen! ❤

OberonsMatte
2016-10-28 20:13
#5

#3 Vad härligt att se! ingen av dem ser särskilt stressad ut, men Ilses avslappnade stil ser ju väldigt avslappnad och cool ut trots den nya situationen med ny miljö och en ny storebror på köpet!👍

Sajtvärd Katter iFokus

Linnea.lindroth
2016-10-29 22:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

3 dygn tog det för Edgar att verkligen omfamna sin lillasyster <3 nu kramas och tvättas det hela tiden

Annons:
Linnea.lindroth
2016-12-06 21:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

God jul (när den kommer) hälsar Edgar och Ilse. Och tack Eliinn för ett kanonjobb med sajten. Ps. Rosetterna var endast på under fotograferingen i sängen <3

Eliinn
2016-12-06 21:30
#8

Vilka stiliga katter med fina rosetter!  Ser riktigt mysigt ut där i i bakgrunden med belysning i gardinerna! :)
God jul! säger som du, när den väl kommer ;) Vill gärna se lite snö till jul iallafall! 

Och tack för dem värmande orden! Jag försöker så gott jag kan även fast sajten kanske inte är så jätteaktiv i nuläget. Men jag tror ändå att många är kvar och läser iallafall! :) Sen är jag fortfarande i en upplärningsfas  med det här att ha ansvar och driva en sajt tror jag.  Vilket gör att det kanske ligger lite lågt ibland tills jag får en idé! ;) Men jag försöker alltid vara tillgänglig minst en gång om dagen och svarar på inlägg :)

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

Upp till toppen
Annons: