Annons:
Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 1905 ggr
Fabolousdolls
2017-01-25 22:01

Med sorg i hjärtat säljes Måns...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, En av mina köpare måste nu sälja fina Måns, pga. hastigt dödsfall i familjen. Han finns i Karlskrona. Han är en SE*Fabolousdolls katt, kastrerad hane, född 2:e maj 2015. Han är social, snäll, lätt att klippa klorna på och borsta, gillar att duscha, van vid barn, gillar att jaga laserprickar, kräsen när det gäller mat så äter bara torrfoder. Söker ett nytt hem med mycket kärlek, en kompis hade han nog gillat. Kastrerad, vaccinerad, går på låda. Säljes som innekatt, går ej att ställa ut, då han är mid high white, med vita fläckar på öronen. Han har alltså för mycket vitt. 8000kr? Klätterträd, låda, matskålar, sele, mat, kam, klosax mm ingår. Pris kan diskuteras, att han kommer till rätt hem är det viktigaste, där han kan bo resten av sitt liv.

Mvh

Stéphanie med ragdolls på S*Fabolousdolls

www.fabolousdolls.se

Kattblogg: http://www.fabolousdolls.se/68034780

Annons:
Eliinn
2017-01-28 15:55
#1

Åh va synd för Måns och hans familj :( … Hoppas ni finner en fint hem till honom!

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

Nouman
2017-01-29 09:57
#2

Jag vill egentligen köpa en kattunge. Men jag kan köpa Måns för 2000 SEK.

Fabolousdolls
2017-01-31 08:00
#3

Nouman, berätta mer om dig :), vad jobbar du med? Hur gammal är du? Barn i familjen? Hur är din syn på kattmat? Har du erfarenhet av katt? Ja som sagt berätta lite mer om vad du kan erbjuda denna fina katt❤ 2000:- är lite för lite, men som jag skrev tidigare pris kan absolut diskuteras🌹

Mvh

Stéphanie med ragdolls på S*Fabolousdolls

www.fabolousdolls.se

Kattblogg: http://www.fabolousdolls.se/68034780

Nouman
2017-02-02 21:45
#4

Hejsan!

Jag jobbar med vindkraftverk, som inköpare. Jag är 45 år gammal och har två barn på 17 och 15 år.  

Vi har länge tänkt på att skaffa en katt och barnen är också väldigt glada för detta. Vi vill erbjuda vår nya familjemedlem ett tryggt och kärleksfullt hem. Det är viktigt att katten får den mat den vill ha och behöver.  

Kan vi se fler bilder på Måns?

På förhand tack.

Med vänlig hälsning,

Nouman

Fabolousdolls
2017-02-02 22:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5
Fabolousdolls
2017-02-02 22:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Fabolousdolls
2017-02-02 22:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: