Annons:
Etikett15-regnbågsbron
Läst 7407 ggr
Tissin
2010-10-27 02:14

Till minne av min Doda

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ett år har nu gått sedan min underbara lilla tjej Doda gick bort. "Mammas" lilla tjej, oj vad jag saknar henne. Kan fortfarande känna hennes ljuvliga doft, hennes alldeles speciella egna Dodadoft. Brukade skoja med henne och säga att vi skulle lansera vår egna parfym, parfym a'la Doda, fniss, va tokiga vi var:) Hon va så speciell och jag kan inte beskriva med ord hur stark vår kärlek var gentemot varandra. Min lilla flicka, "mamma" älskar dig<3 <3 <3 och jag hoppas du har det bra där du är nu, älskar dig nu och för alltid<3 <3 <3

Annons:
Lottis-Gottis
2010-10-27 09:27
#1

R.I.P hon har det säkert bra där hon är nu, Glad Hon har nog startat en parfymfabrik där. Systrarna Yataz sänder dig nospussar och kissekramarKyss

Och jag massor med kramar till Doda i Regnbågslandet och till er allaKyss

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

Troika
2010-10-27 10:31
#2

Så vakker og fin frøken hun var. Ja noen av dyrene våre setter ekstra spor etter seg og tar litt større plass i hjertene våre.

Kos deg med minnene om din flotte lille jente. Hun er nok nær deg hver dag.

Yataz
2010-10-27 13:22
#3

Hon har det säkert bra där hon är nu Kyss

Redan när hon var liten och bodde hemma hos mig fick hon en alldeles speciell plats i våra hjärtan och hon lever vidare där för alltid. Vi kommer aldrig glömma denna speciella katt!

Tack Marie för att du tog så väl hand om henne! Hon kunde inte haft en bättre matte KyssKyssKyss

KRAM

Yataz

Askrike
2010-10-27 22:07
#4

Åh, blir tårögd när jag läser. Fina lilla kissen. Tänk att de kan komma att betyda så mycket för oss. Och att vissa katter blir så där fantastiska och speciella. Förstår hur mycket du saknar din prinsessa.

Upp till toppen
Annons: