Annons:
Etikett16-veckans-fråga
Läst 3144 ggr
Ragluceritos
5/10/10, 2:34 PM

Gode råd???

Hei dere.

Jeg trenger noen gode råd her.

Den ene hunnen min klarer jeg ikke å parre. Hun vet hva hun skal gjøre og hvordan det skal gjøres. Hun stiller seg klar og venter på at hannen skal hoppe på og gjøre sitt. Problemet er bare det at når hannen hopper på så vender hun bakenden. Jeg har prøvd å holde henne under parringsøkten siden hun ruller, men nej. Hun er en slange og hun ruller kun bakenden. Hun kommer seg unna hver gang.

Jeg tenkte først det var for min hanne ikke hadde nok erfaring og kontaktet en god venn av meg. Om ikke hun kunne hjelpe meg. Jeg tok med katten til henne og skulle få prøve katta på hennes hanne som har flere kull bak seg og har god erfaring. Men nej da. Selv her klarer hun å rulle bakenden. Jeg har hatt henne der borte to ganger nå, men ingenting skjer. Hannen til min venninne har ikke noe imot at hun holder så hun har selv prøvd å holde under økten, men det er rett og slett ikke mulig.

Jeg begynner og bli ganske frustrert og vet ikke helt om jeg bare skal gi henne opp. Har prøvd med to hanner nå. Min har ingen kull bak seg så det kan være han ikke er moden nok enda, men den andre katten har jo masse erfaring…

Hva skal jeg gjøre?

Er det noen som har hatt ei hunne som ruller på denne måten? Har dere noen tips om hva jeg kan gjøre.

Annons:
GunBertus
5/10/10, 3:00 PM
#1

det enda råd jag kan ge dig, är att inte ge upp.

men det krävs en hane som är tuff och som är van tror jag

min Raphael har fått ta hand om de mest besvärliga damer för han är en riktig dräpare. är de inte där han vill de ska vara så tar han dem i nackskinnet och drar dem med sig dit han vill:)

(och han lyckas också med de som inte vill ligga stilla)

du får säga till om du vill låna honom så kommer han över sundetSkrattande

men som sagt , ge inte upp utan ha en hane som är modig och  vet vad han ska

Kattungar väntas hos GunBertus

DixieDolls
5/10/10, 3:11 PM
#2

Samme problem her ogsåObestämd Begynner å bli litt småfrustrert over at det aldri går som man ønsker nå….Men kan vel ikke gi opp enda…

Addiction
5/10/10, 7:40 PM
#3

Tumbai la sig ner på sidan så fort Raphael hoppade på henne, men som Ulla sa så vet han allt var han vill ha honorna, hihi.

Jag hjälpte till att få Tumbai att inte rulla runt några gånger genom att hålla henne om sidorna, men de fick till det utan min hjälp också senare.

Det gäller ju att hanen tillåter att man är där och stör med, och att man vet när man ska ta bort händerna så man inte åker på en snyting för oj vad det gick vilt till här hemma! Förvånad

//Karolina Nylén

Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

Ragluceritos
5/10/10, 11:31 PM
#4

Ja den ene hannen som er blitt brukt har ikke noe imot at mammaen er der og hjelper til, men hun kommer seg unna hver gang da hun ruller kun med bakenden. Så vi sliter me å klare å holde henne…

Ulla Raphael høres da brutal ut :P Kanskje han kan være noe for min hunne :)

Addiction
5/11/10, 12:49 AM
#5

#4 Verkar ju som att din hona verkligen rullar ihop sig, blir som en krok? alltså inte bara tippar på sidan? Låter jätteproblematiskt!

//Karolina Nylén

Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

ProvinsiaRivers
5/11/10, 6:34 PM
#6

Jag hoppas att du hittar en hane som klarar henne:) Vi har också en omöjlig hona som inte blitt parad än.Hon är 2.5 år nu.Hon ligger på sidan och ryggen och ingen har fått henne att ställa sig rätt ännu. Vi ska försöka hitta en hane detta år som klarar henne innan hon blir för gammal..

Lycka till!

Annons:
Upp till toppen
Annons: