Annons:
Etikett15-regnbågsbron
Läst 2499 ggr
Ragstars
11/3/08, 12:05 AM

RIP (N) Ragstar's Alessi 23.05.07-02.11.08

Jeg fikk en forferdelig trist mail i kveld… Min gode, snille Alessi fra mitt første kull, ble påkjørt av en bil i dag. Alessi var på promenad sammen med sin familie, noe han ofte gjør på fine dager som i dag, men på feil sted og feil tid kom en bil på en ellers bilfri vei og traff Alessi i det han krysset veien. Livet stod desverre ikke å redde, og han døde på vei til dyrlegen.

Dette er noe jeg, som oppdretter, håpet jeg ikke skulle oppleve ennå, men som alikevel skjedde. Jeg er knustGråter. Lillegutten min, som var så lik sin far, og min kosegutt som liten, og som var så tillitsfull og snill og tålmodig mot sin nye familie og deres to små tvillingjenter. Jeg savner deg, Alessi!!!

Hver gang jeg titter bort på Santi, begynner jeg å stortute. Fy faen, så hardt dette var…

'

  REGNBUEBROEN

 

Et sted finnes det en bro mellom himmelen og jorden….. På denne siden av himmelen finnes det et helt spesielt sted: Regnbuebroen. Når et dyr som har stått en av oss spesielt nær til slutt dør, begynner det sin vandring til Regnbuebroen. Der finnes det bølgende enger og åser hvor våre elskede venner kan løpe og leke sammen. Det er nok av mat, vann og solskinn der som sørger for at våre venner er varme og fornøyde. Alle dyr som har vært syke og gamle får tilbake helse og styrke, de som har vært skadet eller lemlestede blir gjort hele og sterke igjen, akkurat slik vi minnes dem i våre drømmer om en forgangen tid. Dyrene våre er lykkelige og tilfredse, bortsett fra en liten ting: Hver og en av dem savner noen som var svært spesiell for dem, noen de måtte forlate. Alle løper omkring og leker til den dagen kommer da en av dem plutselig stopper og ser mot horisonten… Blikket er klart og oppmerksomt, den ivrige kroppen begynner å skjelve. Plutselig løper han bort fra de andre, flyr over det grønne gresset så fort bena kan bære ham, fortere og fortere… Han har fått øye på deg, og når du og din spesielle venn møtes klynger dere dere til hverandre i usigelig lykke, for aldri mer å skilles. Overlykkelig slikker han deg over hele ansiktet, hånden din kjærtegner igjen det elskede hodet, og ennå en gang ser du inn i disse trofaste øynene til denne vennen som så lenge har vært borte fra livet ditt, men som aldri forsvant fra hjertet ditt. Så vandrer du og din spesielle venn sammen over Regnbuebroen…

Annons:
Marie77
11/3/08, 12:09 AM
#1

Rest in peace Alessi…. Gråter

Azzis
11/3/08, 12:10 AM
#2

RIPGråter

Amasing-Stars
11/3/08, 12:12 AM
#3

føler med deg …. mistet min lille My for 1,5 år siden, hun ble også påkjørt av en bil ….., hun var en huskatt som vi elsket over alt på denne jord og jeg savner henne ennå .

Etter denne hendelsen var det at jeg bestemte meg for å kjøpe ragdoll og ha som inne katt ,jeg klarer ike å miste noen flere i påkjørsler ,sitter ennå hart i sjela ……

GunBertus
11/3/08, 8:26 AM
#4

jag har ocks haft katt som blivit påkörd, en perser -som smet ut..bilen stannade inte ens utan fortsatte köra ,så den som kom efter ringde på hos mig…

Don't think of him as gone away-
his journey has just begun
life holds many facets
the Earth is only one

Just think of him as resting
from the sorrows and the tears
in a place of warmth and comfort
where there are no days and years

Think howshe must be wishing
that we could know today
how nothing but our sadness
can really pass away

And think of him as living
In the hearts of those he touched
For nothing loved is ever lost-
And he was loved so much.

Kattungar väntas hos GunBertus

Rosino
11/3/08, 8:51 AM
#5

R.I.P. Gråter

Trasan08
11/3/08, 10:04 AM
#6

Nej vad hemskt. Stackars lille kisse.. Gråter och familjen..

Varma kramar och tankar till dig Ragstars

/Karina

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

 Stödjer  Kattvärnet - Haninge  

Annons:
Helona
11/3/08, 3:56 PM
#7

Stackars Allesi och hans familj. Vilken förlust för er alla.

Sänder dej en tröstekram.

Åsa

Ragstars
11/3/08, 4:44 PM
#8

Takk alle!Kyss

Håper det snart kommer smått her, slik at jeg kan tilby familien en ny kattunge når de er klar for det…

FunHouse
11/3/08, 8:18 PM
#9

usch, vad tråkigt!Gråter Gråter

*****************************************
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Fyrpihls
11/3/08, 8:54 PM
#10

Såååååååå ledsamt…

Gråter med dig… Stackars killen och stackars dig…

       KRAM

Tejjan
11/3/08, 9:54 PM
#11

Åh, nej… vad sorgligt! Gråter

Tillemoras
11/4/08, 9:36 AM
#12

R.I.P Gråter

Yataz
11/4/08, 9:47 PM
#13

Beklagar verkligen! Gråter

Martina

Yataz

Annons:
Kattokig74
11/7/08, 1:08 AM
#14

Vila i frid lilla Alessi.

Singo-Torpet
11/7/08, 11:59 AM
#15

RIP…. Gråter

raggorgeous
11/7/08, 12:49 PM
#16

Men fyy såå hemskt!! :( Verkligen ledsen!
R.I.P Alessi!!

******************************************************
Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

englagirl
11/10/08, 6:39 PM
#18

Sänder massor med tröstkramar till dig och familjen som ägde Alessi.

Usch vilken mardröm!

Tänker på er.

// Lena

    ********************************

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

 /\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

dara
11/10/08, 7:00 PM
#19

R.I.P.

janesmatte
8/4/09, 10:18 PM
#20

rip

 

_____________________________________________________________________________________________________

Letar Ragdoll på foderKyss

Annons:
Wonderdolls
8/4/09, 10:43 PM
#21

R.I.PGråter

ProvinsiaRivers
8/4/09, 11:15 PM
#22

Gråter R.I.P.

Christelle
8/4/09, 11:21 PM
#23

RIP. Hoppas hon får ett härligt liv på andra sidan av regnbågsbron!

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Yataz
8/5/09, 12:02 AM
#24

Detta var ju också ett bra tag sedan..
Vilka gamla trådar du puttar upp janesmatte…

Martina

Yataz

Ragstars
8/5/09, 1:21 AM
#25

Ja, det begynner å bli en stund siden han døde nå…Synes det er litt leit å rippe opp i slike gamle tråder, iallefall når innholdet er såpass trist, men så er det jo når vi legger dem ut på forumet.

Familien som eide Alessi har nå fått seg en ny kisse fra kullet vårt som ble født i februar, Baltazar.

De er veldig fornøyde med ham, selv om han ikke helt kan erstatte Alessi. Alessi vil alltid ha en plass i både eiernes og mitt hjerte.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: