Annons:
Etikett08-aktiviteter
Läst 3155 ggr
fridolinak
3/29/11, 9:23 AM

Dammsugare

Hej alla långhårskattägare….vill ni vara snälla att tipsa mig om bästa dammsugaren när man har Raggdoll….har en påslös dammsugare jag tidigare varit jättenöjd med men den funkar inte alls sedan jag köpt 2 Raggdoll

MVH

Frida Kjellbom

Annons:
LD
3/29/11, 11:54 AM
#1

Jag har 2 dammsugare. En vanlig med påse samt en robot. Jag är såld på roboten. Den är superduper!! Jag tycker att mattorna blir jättebra efteråt samt att i luften syns nästan inget hår alls. Roboten jobbar på tills  den är klar. Mina 2 katter är inte rädda för roboten men när jag använder den vanliga brukar de gömma sig bakom soffan.Skrattande

// LD

Anamiacats
3/29/11, 12:40 PM
#2

Vilken robot har du #1 ? Vi har länge tänkt skaffa en robot men inte kommit fram till vilken som var bäst (o om de var bra över huvudtaget). Låter ju jättebra om de funkar Skrattande

SE*Anamiacat´s La Perm-uppfödning

Den underbara, snälla, lockiga, otroliga kattrasen

SE*Anamiacat´s

http://anamiacats.weebly.com

LD
3/29/11, 4:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

#2 Jag har en Roomba 560. Roomba 560 & Roomba 563 är för personer som vi som har djur. Skillnaden som jag kan se om jag jamför med andra modeller är att 560 & 563 har en kraftigare borste som gör stor skillnad vid dammsugning . En annan fördel är att den har timmer. Du kan programmera den så att den startar och slutar när du vill. Sedan ingår även 2 virtuella vägar. Det betyder att du kan välja vilket rum du vill att den ska dammsuga. Jag har haft den nästan  2,5 år och är väldig nöjd med den.

// LD

LD
3/29/11, 4:32 PM
#4

Oh!! Vet ej hur man bifogar stora bilder så att de syns.Skäms Pa bifogade bild kan man se min Balthis samt Roomban.

// LD

Anamiacats
3/29/11, 8:09 PM
#5

Tack så mkt för info Glad

Det får nog allt bli till att investera i ngn av dom modellerna!!!

Vilken jättefin katt du har Kyss

SE*Anamiacat´s La Perm-uppfödning

Den underbara, snälla, lockiga, otroliga kattrasen

SE*Anamiacat´s

http://anamiacats.weebly.com

Upp till toppen
Annons: