Annons:
Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 2892 ggr
ElinaPersson
1/23/14, 3:18 AM

I väntans tider...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så himla glad och lycklig just nu över att ha fått förtroende till att bli fodervärd åt S*Stjerngläntans Alva 😍 Hon blev 6 veckor i måndags så det är ju halva tiden kvar innan hon får lämna sin mamma och syskon för att möta livet hemma hos mig, sambon och 2 bengaler (kastrerade hanar på 1år 7mån)… 

Har alltid tyckt om rasen och hoppas verkligen att hon kan komma bra på plats i vår lilla flock, då våra herrar inte alls är vilda av sig som många påstår när det kommer till bengal.. Tvärtom så är den ena väldigt lugn av sig och jag tror att han kommer må jättebra utav en lugn och trygg kompis (då han är något försiktig utav sig)..

Att bli fodervärd har vart en dröm ett ganska bra tag, mestadels för att min egna intresse för avel/genetik är stort och möjligheten att få ta del utav allting utan att starta  egen uppfödning är guld! Ska själv gå Pawpeds G1 kurs tillsammans med uppfödaren och jag ser fram emot vara delaktig i något så underbart som detta❤️ 

Måste ju visa en bild på gullungen också, som kommer att få följa med på någon utställning framöver 💋

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Annons:
[[pimey]]
1/23/14, 7:23 AM
#1

Henne har jag haft span på ;) grattis!

Myrrami
1/23/14, 8:56 AM
#2

Grattis. Vilken vacker liten tjej hon är.

[Djupdal]
1/23/14, 9:36 AM
#3

Grattis!🙂

[Isadolls]
1/23/14, 10:08 AM
#4

Grattis:))

Ragdoll4ever
1/23/14, 12:36 PM
#5

Grattis till en fin tjej! **

ElinaPersson
1/23/14, 2:47 PM
#6

#1 Jaså, av eget intresse eller för skojs skull? 🙂

#2 Tack, ja hon är förbannat söt! Ska bli så kul att hälsa på henne igen nästa helg, vi var där när hon var 5 veckor ❤️

#3,4,5 Stort tack! :)

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Annons:
Neo033
1/23/14, 5:39 PM
#7

Grattis Elina! Så roligt att du hittat en foderkisse nu! 🙂

---------------------------------------------------------

Marie / S*Asterion's

Har nya planer! Glad

www.asterions.se

[Skörbjugg]
1/23/14, 8:52 PM
#8

Grattis! 🥳 Det är ju både roligt och jobbigt att gå och vänta på sin nya kompis. Lycka till med allting!

ElinaPersson
1/23/14, 9:06 PM
#9

#7 Tack Marie! :) och en supertrevlig uppfödare på det!

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Valyria
1/23/14, 10:01 PM
#10

Åh vad kul :-D Grattis, hon ser kanonfin ut!

ElinaPersson
1/25/14, 7:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Lilla Alva fyller 7 veckor på måndag ❤️ hon blir bara vackrare och vackrare i mina ögon 😍

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

ElinaPersson
1/25/14, 7:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Sötfia 💋

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Ragdoll4ever
1/25/14, 8:08 PM
#13

Jättefin hona tycker jag

**

Annons:
ElinaPersson
1/25/14, 8:37 PM
#14

Tack 😃

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Lena129
1/25/14, 8:41 PM
#15

Och s ö t….

//

Lena

ElinaPersson
2/2/14, 6:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Igår var vi och hälsade på Alva och hennes syskon igen, nu är det om 8 veckor gamla och det är fullt ös medvetslös som gäller ❤️ Tog oss 1 timme att trötta ut alla 3 och de föll ihop i en enda stor siesta tillsammans 😍

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

ElinaPersson
2/2/14, 6:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Alfred, Alva & Asterix ❤️

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

ElinaPersson
2/2/14, 7:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

8 veckors bilden

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Aloe.Vera
2/2/14, 7:58 PM
#19

men gud så fin.. förstår att du längtar ❤️

''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.''                                             http://white-botanika.weebly.com

[trh]
2/2/14, 8:09 PM
#20

Gud vad vacker hon är! Grattis! :D

Annons:
ElinaPersson
2/2/14, 8:22 PM
#21

#19 Visst är hon, helt bedårande :) får man säga att hon dessutom är mkt finare i verkligheten? :D

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Aloe.Vera
2/2/14, 9:15 PM
#22

ja herregud ,,verkligen jättefin.. klart du får säga det .. det förstår man..det tycker nog det flesta.. då är dem ju så söta i det dem gör också.. ligger o sover,busar mm. hiihi man får inte alltid med de allra sötaste ögonblicken på bild heller.. haaha  ..supersöt..❤️

''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.''                                             http://white-botanika.weebly.com

ElinaPersson
2/2/14, 11:59 PM
#23

#20 Tack! :) det är jättekul att man fått det här förtroendet utav Ann-Sofi och Richard på Stjerngläntans :D #22 hihi.. nej precis och sen tycker jag inte färger och typ blir särskilt rättvist på bild alla gånger för oftast är dom inte helt stilla när man fotar och heller inte avslappnade så öron osv är på plats :p ska åka med henne på ett par utställningar så får vi se vad domarna tycker, vill även se hur hon hanterar miljön då det är enorm träning! :)

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

VilleVilmaFelix
1/1/18, 12:57 PM
#24

Så roligt att du har fått lilla Alva! 😃 själv har jag Alfred, som nu kallas Ville 😍 Jag kanske är lite sen med att skriva här men jag var tvungen när jag såg hans syster!❤️

Upp till toppen
Annons: