Annons:
Etikett07-ragdollbilder
Läst 2325 ggr
Junkan
6/15/15, 5:13 PM

Sommarslappar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Birma Harvey till höger och ragdoll Foxy till vänster.

Annons:
Jassan
6/15/15, 5:22 PM
#1

Så skönt med sommarlata dagar!☀️

https://jazzans.wordpress.com/

Junkan
7/4/16, 4:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Dags att sommarslappa igen? Foxy och Harvey. Foxy brun mitted Ragdoll och Harvey Lila Birma.

OberonsMatte
7/5/16, 8:52 AM
#3

Härlig bild och vad roligt att de absolut ska trängas på samma stol! Jag minns tråden om när Harvey var nyinflyttad och hur arg Foxy var… Hon verkar ha funnit sig i sitt öde ganska bra nu, eller vad tycker hon om lillbrorsan såhär efter ett par år?

Sajtvärd Katter iFokus

Junkan
7/5/16, 9:26 AM
#4

Hon är inte överförtjust i honom fortfarande men det går bra. De har jaga varandra lekar några gånger i veckan och då kan Foxy tröttna och bli som jag uppfattar det arg. Hon nafsar honom så han piper till. Ingen har dock blivit skadad så jag har svårt att säga om det är lek eller om hon är arg. Ska säga att hon jagar honom och han jagar henne om vartannat men hon tröttnar fortast. Det är enormt sällan som de ligger på samma plats, det är enbart när jag är i närheten, annars håller dem 1-2 meters avstånd.

OberonsMatte
7/5/16, 12:47 PM
#5

#4 Kul att de kan turas om att jaga/bli jagad, t.o.m. nu när lille Harvey nästan ser ut att ha vuxit om Foxy i storlek. Hur mycket väger han? (Min lillfis till Birma som är en 5-årig kastrerad hane väger inte ens 4 kg).

Sajtvärd Katter iFokus

Junkan
7/5/16, 12:59 PM
#6

De väger nästan exakt lika mycket 3,8kg. Foxy har större huvud och är lite större men tunnare kropp.

Annons:
OberonsMatte
7/5/16, 4:44 PM
#7

#6 Jahaa, ja då var det kanske lite fräckt att kalla min Ruben för lillfis… Kanske mina andra katter som är storklunsar?

Sajtvärd Katter iFokus

Junkan
7/5/16, 5:32 PM
#8

Tycker jag nog, min tidigare birmahona vägde 3,3kg.

Linnea.lindroth
7/7/16, 12:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Här har vi en till sommarslappare. Då det regnar hos oss fick slappet bli i soffan. Edgar ser verkligen fram emot att ta semester.

Junkan
8/14/16, 4:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Klia mage i regnet…

Elldiskatter
8/14/16, 4:35 PM
#11

Söt(:

Upp till toppen
Annons: