Annons:
Etikett11-kreativitet
Läst 2402 ggr
ellan15
7/28/15, 11:02 AM

Kattmöbel balkong

Nu är det bara en vecka tills vi hämtar hem vår ragdollkille! Allt är förberett här hemma, och även balkongen nätad och fixad. Skulle så gärna köpa en stor klöstunna till balkongen, men de jag tittat på är lite väl dyra för att stå ute i alla väder. Har ju ett stort klösträd inomhus. Har någon här inne tips på vad vi skulle kunna köpa eller bygga till katten på balkongen? Så att han kan sitta en bit upp och titta ut över skogen vi har precis utanför. Eller bör vi kanske vänta till efter vintern, och då köpa någonting som kan stå hela bästa säsong? Tips mottages gääärna :-)

Annons:
ellan15
7/28/15, 11:03 AM
#1

*nästa säsong skulle det såklart stå*

OberonsMatte
7/28/15, 11:07 AM
#2

Jag har ett par hängande balkongbord som katterna kan sitta och spana ifrån. De är väldigt uppskattade och sitter uppe året om.

Sajtvärd Katter iFokus

svenakesvensson@msn.com
7/31/15, 8:22 PM
#3

Ni kanske allaredan har köpt något till kissemissen men jag vill ändå berätta vad vi skaffade till vår ragdoll.

Vi har en innätad altan som han vistas på väldigt mycket och vi insåg ju också att han behövde komma upp i höjd för att kunna se allt som skedde utanför.

Vi kontaktade en leverantör för brasved och frågade om vi kunde få köpa björkstubbar av dom.

Så det blev  2 st stubbar , 45 cm för första hoppet och sen den höga på 90 cm att sitta på.

Båda är ca 23 cm i omkrets.

Dessa kan stå ute hela året om och dom kostade bara 75 kronor.

svenakesvensson@msn.com
7/31/15, 9:16 PM
#4

Hej hopp, här gick det lite för fort ser jag.

Givetvis ska det vara 23 cm i diameter o inget annat.

aloizias
8/13/15, 11:29 AM
#5

köp en bred klöspelare, katterna älskar att sitta och spana på dessa klösträd, vi har detta klösträdet https://www.kattkompaniet.nu/klostrad/klospelare-gra-for-stora-katter-72cm

Upp till toppen
Annons: