Annons:
Etikett05-utställningssnack
Läst 2136 ggr
blandiscasper
8/31/15, 10:08 PM

Utställning

Har nästan bestämt mig att ställa ut Cleo för att se om vi tycker det är roligt😊 det blir isåfall i november i Iggesund , nån fler som ska dit?

Annons:
blandiscasper
9/29/15, 7:19 PM
#1

ihhhh kul! nu har man betalt medlemsavgiften:) bra nybörjartips? andas fokusera och ha kul va? :))

Martyparty
9/29/15, 9:17 PM
#2

Våga fråga om hjälp på utställningen. Det är en helt ny värld, och som nybörjare är det mycket att hålla koll på. Jag läste en text som heter "kattutställning för dummisar". Den ger en jättebra förklaring till vad man kan förvänta sig. Lycka till!

SE*Astinis Ragdoll

Neo033
9/30/15, 8:55 AM
#3

Hej hej!

Kul att du ska pröva på att ställa ut! 🙂 Om du är medlem i Scandinavian Ragdoll Club så kan du få en egen utställningsmentor som kan hjälpa dig både före utställningen med råd och tips samt under utställningen med att lotsa dig genom de olika momenten och kanske med en sista preparering innan bedömningen om du önskar. 🙂

http://www.scandinavianragdoll.com/utstallning/mentor/

Mvh Marie

---------------------------------------------------------

Marie / S*Asterion's

Har nya planer! Glad

www.asterions.se

blandiscasper
9/30/15, 9:24 AM
#4

tack va snälla ni är! :)  Jag är medlem i storsjökatten och bor i östersund,  finns dom *mentorerna* på alla utställningar  Marie?

Neo033
9/30/15, 1:09 PM
#5

Ja faktiskt nästan på alla! Om du klickar på länken så ser du vem som är mentor på den utställningen och kan ta kontakt med henne direkt. 🙂

Mvh Marie

---------------------------------------------------------

Marie / S*Asterion's

Har nya planer! Glad

www.asterions.se

blandiscasper
9/30/15, 2:34 PM
#6

åh tack! det ska jag göra:)

Annons:
Upp till toppen
Annons: