Annons:
Etikett07-ragdollbilder
Läst 1671 ggr
Bananbullar
2016-06-07 08:42

Ares tråd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om 4 veckor kommer en liten pojke att flytta in hos oss. Första raskatten för mig och min sambo och oj vad vi längtar mitt i flyttkaoset! 😍 En bra motivation för att få allt färdigt här hemma snabbt! 

Här sitter han i min sambos famn och undrar vad vi är för några. 8 veckor igår när bilden togs och vi hälsade på för andra gången! 😊


Annons:
Linnea.lindroth
2016-06-07 09:43
#1

Ååå vilken liten godbit. Stort lycka till med honom <3 jag och min sambo köpte vår ragdoll i december och det är det absolut bästa vi gjort

[HundochKatt]
2016-06-07 10:24
#2

Så söt! Förstår att det är jobbigt att vänta.

Bananbullar
2016-07-18 09:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Nu har Ares bott hemma hos oss i 2 veckor! En bättre katt tror jag knappast att det finns. Smart, lugn och busig. Precis som en kattunge ska vara. Han sover med oss på nätterna, men har inte väckt oss en enda natt! Antingen hittar man honom sovandes bredvid en på morgonen, eller så kommer han lunkande när han hör att man har vaknat och vill leka/gosa. 😍 Vi håller på att få över han på att endast äta blötmat och just nu får han lite blötmat varje kväll för att vänja magen. Detta slukar han i ett nafs trots lite tveksamheter första dagarna. 

Utomhus på balkongen är spännande att vara också, men då måste man ha sele på sig då denna ej är nätad ännu (är uppsatt på vår att göra lista) och detta går också bättre och bättre för varje dag. 

Nu ska han för första gången sova borta från oss i 3 nätter då jag och min sambo ska åka till london. Det ska bli spännande och nervöst hur han reagerar i en ny miljö med nya människor i några dagar. Hoppas att det går bra! 

På bilden ligger han i gungstolen som han har tagit ifrån oss 😉 Där brukar han ligga och spana.


Upp till toppen
Annons: