Annons:
Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 2043 ggr
HelenaMK
9/3/16, 10:03 AM

"Utekatt"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste dela med mig av något som gör mig glad. Vår raggis gnällde otroligt mycket och ville gå ut hela tiden. Jag jagade runt efter en massa information om han kunde vara utekatt. Fick en del ja men till största del nej. I vilket fall så vägde argumentet men kortare livslängd tungt så det blev ett nej. Nu efter mycket jobb har vi lyckat inhänga hela vår tomt på 500 kvadratmeter. Så numera har vi en lycklig kille som går ut och in som han vill utan någon som helst möjlighet att komma utanför tomten. Vilken lycka för mig och för honom. :-)

Annons:
Linnea.lindroth
9/3/16, 4:27 PM
#1

Grattis, verkligen härligt för honom

Ominous
9/4/16, 11:53 AM
#2

Underbart! Det är det bästa en katt kan få! :)

I wish I could write as mysterious as a cat

Eliinn
9/4/16, 2:19 PM
#3

Åh va härligt för honom! Nyfiken hur du gjort och vad du använt? :) vore kanske nåt för en annan sen när man flyttar till hus

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

sophieochfelice
9/6/16, 8:10 PM
#4

Åh vad underbart! Önskar att jag i framtiden kan erbjuda mina små älsklingar precis detta :-)

HelenaMK
9/7/16, 6:39 AM
#5

#3 Plank, nät och en massa murgröna. Det tog lång tid att trixa fram vad vi skulle ha. Men trädgården blev faktiskt finare så det blev en win-win. Har underlättat så mycket för han är nog ute 4-5 timmar per dag och gnällandet som höll på att ta kål på mig har upphört. :-)

EmelieZachrisson
9/10/16, 9:03 AM
#6

Bra jobbat, så underbart för honom att ha en så stor yta utomhus att röra sig på :)

Annons:
SofiMalmö
12/20/16, 11:51 PM
#7

Är nyfiken på hur du har hägnat in trädgården. Hur högt är det? Utan tak? Skulle gärna se en bild. Funderar på att köpa Ragdolls. Har haft en annan kattras innan som klättrade över allt, oberoende av höjd eller lutning av staket….

Upp till toppen
Annons: