Annons:
Etikett12-om-forumet
Läst 992 ggr
Eliinn
5/3/17, 9:12 PM

Sajtinfo

Hej på er!
Som ni kanske märker så har det inte hänt såå mycket på sajten från min sida som Sajtvärd
Det är svårt att få respons när jag lägger upp något som försöker få igång sajten, och det gör att man inte har samma driv att fortsätta.  Jag vet att många tycker att det är smidigare att använda facebook och deras ragdollgrupp och jag dömer ingen för att det är så :)
Men jag tycker ändå att den här sajten är värdefull att ha kvar och det dyker ju upp lite diskussioner då och då ändå.
Jag kommer fortfarande va tillgänglig nästintill varje dag och försöka delta i diskussioner, och checka av så ingen bryter mot regler eller beter sig onödigt otrevligt. Jag kommer självklart försöka slänga in lite diskussionstrådar, biltrådar osv ibland när jag får idéer ändå!
Jag är som sagt inte en van Sajtvärd och kanske inte är världsbäst på att vara aktiv i form av artiklar, tävlingar osv men jag vill heller inte bara lägga ner pga det.
 Jag känner istället att det är lite upp till var och en att tillsammans hålla sajten vid liv.
Jag hoppas att ni har förståelse varför jag inte är den där aktiva sajtvärden och hoppas att vi ändå kan göra det bästa av situationen! :)
Varför inte öppna upp sajten lite mer till vardagliga situationer?  
Att starta en tråd behöver inte alltid innebära en fråga eller en tydlig rubrik för ämnet i tråden. Det kan mycket väl handla om hur mysigt er ragdoll haft det ute i vårvärmen eller  en leksak som var mycket uppskattad! :)

Hur känner ni? :)

och tillsist, hoppas ni och era skönheter njuter precis lika mycket ute i vårsolen som jag och mina katter gör just nu!

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

Annons:
Hennah
5/4/17, 8:41 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Hej! Jag tycker också forumet fyller sin funktion! Som förstsgångsägare till en Ragdoll känner jag nog att jag inte kan bidra med så mycket kunskap, men jag läser typ alla gamla inlägg och suger åt mig så mycket kunskap jag kan! Bifogar bild på min Java när han myser i hundens korg! :-)

Eliinn
5/4/17, 7:35 PM
#2

#1 Jag håller med dig, det fyller sin funktion :)
När en fråga läggs ut så är det nästan alltid nån eller några som besvarar frågan så gott dem kan.

Vilken sötnos! :) Det är nånting med hundars bäddar, min ragdoll snor alltid mina föräldrars hunds bädd när vi är där och hälsar på ;)

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

Upp till toppen
Annons: