Annons:
Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 1002 ggr
Eliinn
4/11/18, 9:31 PM

Vad man möts av när man kommer hem.... haha

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Kom hem idag och av vad jag trodde en Milton som var full av bajs på fram och bakben. Tänkte hur sjutton har han lyckats! och hur ser lägenheten ut när katten ser ut sådär … Men framförallt tyckte jag oerhört synd om honom. Milton har haft problem med magen i perioder men aldrig såhär illa.

Milton verkar dock inte  alls bedrövad eller skämmas som han brukar göra utan verkar vara helt obrydd och vid gott humör och står som vanligt och jamar intensivt att han vill ha mat.
Går fram till honom och tycker inte att det luktar äckligt… 
Tills jag inser att jag åt choklad igår och att jag måste tappat en bit i soffan som han sen legat på i solen ! Haha….
Han som egentligen är så renlig av sig hade som tur var låtit bli att försöka tvätta sig och få i sig chokladen… 

Det var bara att ta in honom i duschen för ett bad, ändå något jag tänkt göra såhär i fällningsperiod.
Sen hade jag en något bitter och frussen kisse men som blev nöjd efter att fått lite värme från hårfönen och krypa upp bland filtar och täcken i soffan  med matte :)
Nu luktar han sååå gott och är såå mjuk :]

Så kan det gå när matte råkar tappar choklad på  favoritplatsen vid solfönster….

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

Annons:
Kallekatt
4/12/18, 10:54 AM
#1

Haha, stackars misse! 😃

MonicaLagerquist
4/12/18, 11:10 AM
#2

Lilla katten

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: