Annons:
Etikett03-hälsa-beteende-och-skötsel
Läst 730 ggr
ffridak
5/23/18, 9:58 PM

Shampoo & balsam

Får hem min ragdolltjej om en vecka och nu undrar jag om ni skulle kunna tipsa mig om det shampoo och balsam som ni tycker fungerar bäst för er, och om ni använder något mer? Tack på förhand!

Annons:
millan85
5/24/18, 9:11 AM
#1

Skulle jag också vilja veta. hur ofta ska man bada dom? Dom tycker väl inte om det?

UlrikaC
5/24/18, 2:58 PM
#2

Ja min är inte alls särskilt förtjust i att bada, han är bara 5,5 månader än så jag har bara prövat lite än och då stretar han emot rätt bra ;). Men han är väldigt förtjust i vatten och är upp i tvättställen och vill dricka, in i duschen och trampar runt och är alltid med och ligger på handduken när vi duschar så snart så kanske……man får nog pröva lite eftersom och inte tvinga för hårt så att det inte blir en obehagsupplevelse de skyr och tänkta på vattentempen. Ja det finns nog flera där ute som har bra tips om hur man bäst går till väga 🙂.

lexlifespace
5/24/18, 5:39 PM
#3

Jag har inte köpt in shampoo eller balsam och vanligtvis badar jag inte min Mums men nu i maj och i sommaren då det varit värmebölja så har jag dessa dagarna lindat in henne i en nerkyld handuck som en åtgärd mot värmeslag/överhettning vilket hon har godtagit. Jag tror hon förstår varför jag gör det.

Upp till toppen
Annons: