Annons:
Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 1942 ggr
millan85
2018-10-31 15:51

Aktivering av innekatt

Hur mycket aktiverar/leker ni med er innekatt? Har märkt att katter sover mycket :) men på kvällen brukar hon vilja leka lite.

Annons:
Maria
2018-10-31 16:26
#1

Den bästa aktiveringen är en kompis tycker jag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Junkan
2018-10-31 17:33
#2

När man skaffar en kompis och de inte är vänner så har man två att aktivera… Mina är totalt ointresserade av varandra så jag leker med var och en för sig en stund varje dag.

millan85
2018-10-31 19:37
#3

Det kan ju faktiskt vara så att katterna inte leker med varandra. Alla går inte ihop med alla ☺️

saimon
2018-11-02 08:44
#4

Min 11månaders ragdoll har blivit dålig på att leka. Jag kämpar varje dag för att få igång honom. Köper en massa leksaker. Men det som han går igång på till sist, är små pappersbollar med maskeringstejp som jag själv gör. Men jag får nog mer motion än honom. Jag får själv hämta bollen 3 av fyra kast😉. Jag försöker gå ut med honom i sele varje dag. Så han får motion. Tacksam för tips på roliga leksaker. Min dotters katter älskar saker med kattmynta. Men han bryr sig inte ett dugg😒

new2ragdoll
2018-11-02 13:11
#5

Våra katter är numera mest aktiva på kvällar och nätter. 

Dagtid sover de mest. Nya leksaker är roliga några ggr sedan tröttar dem. Något som brukar gå hem är prasslande ljud under filtar och dylikt som jag åstadkommer med en pinne.

Upp till toppen
Annons: