Litter Champ
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Varma Hälsningar Helene Andreasson
SE*Beautiful Stars
Blivande uppfödare av den underbara rasen Ragdoll
Det lät ju fiffigt. Har en vanlig papperskorg med lock i badrummet och har man slängt en renspåse där (istället för att gå och slänga den i soprummet direkt) så får man ju bittert ångra det om man lyfter locket och ska slänga något annat :P
Fred och god växt!
Kan du inte spola ned det i toaletten?
Det är bara vissa sandsorter man kan göra det med. De klumpbildande sätter sig i rören och blir som cement och det räknas inte som "normalt slitage" om man bor i lägenhet.
Fred och god växt!
# 4 OK😃
Har beställt en nu ifrån zooplus.dk och hoppas på det bästa 🙂 vill ju gärna inte behöva ta hissen ner och gå ut till soprummet varje gång jag rensat i lådan.
Kommer om allt går enligt planerna få hem min första ragdoll i början/mitten på juli. Så återkommer med funktionen om den får ris eller ros🙂
SE*Beautiful Stars
Blivande uppfödare av den underbara rasen Ragdoll
Hej 🙂
Har nu använt min Litter Champ i ca 2 veckor och jag kan bara säga att jag är mer än nöjd!! 🙂
Har tömt den en gång per vecka och har både kattlåda och litter champ i vardagsrummet. Jag och min sambo + vänner har inte känt någon lukt alls ifrån kattlådan!! Använder Extreme Classic oparfymerad kattsand som finns att köpa på zooplus.dk för 229kr (danska) för 2st 15kg säckar 🙂
http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattegrus/extreme_classic/219416