Tre trinda gossar :)
Vad tycker ni om de här små pojkarna? Så rund o goa alla tre :)
De två som är mitted håller för utställning :) Kul!
Blåtabbyn är jag mkt nöjd med i typ och han har perfekta markeringar för show. Skulle gärna se att han hamnade hos nån som är intresserad av att ställa ut…. Möjligen till avel hos litet seriöst katteri.
Bruna mitted är också korrekt tecknad. En aning hög på ena fram, men helt okej. Också riktigt fin i typen, blir lik sin pappa :)
Bruna bicolourgossen, får för mkt vitt för show, men otroligt charmigt tecknad på ryggen, "kossa-fläckar" :)
Mer om kullen hittar ni på www.litlamins.se
Här kommer några bilder om ni vill se?
Börjar med blåtabby mitted
Jättefina 😍 😍 😍
Varma Hälsningar Helene Andreasson 
Underbara tjockisar!
Blev lite nyfiken på vad som är för mycket vitt på bicolor-killen. Har du någon bild där det syns?
Min egen Oberon har en jättestor vit blaffa till ryggfläck, som jag bara älskar!
Sajtvärd Katter iFokus
Skickar in en bild på kullen mormor Nina, se fler bilder på min hemsida. Hon har iochförsig tagit championtiteln, och är nominerad flera ggr och tagit cert i klass 7. Men hon har mkt vitt på kroppen, det blir alltid kritik vid utställningar. En bicolour generellt sett har väl 25-50% vitt… Generella vitfläcksindelningen skulle hon snarare vara en 02a…
Vilka vackra katter du har!
#7 åh tack snälla :)
Jättefina små killar ♥ Bara älskar tabby…….
Blåtabby mitted är min favvis också.😍En riktigt snygging.
// LD
Riktiga snyggingar! Gillar tabbykillen <3. Men de andra är också så himla fina.
Liselotte, uppfödare av ragdoll
www.wendeltassens.se
Och så har vill min favvo - blåtabby mitted med korrekta markeringar. Han söker efter sitt nya hem. Så om ni vet nån som är intresserad av utställning, tipsa gärna! Men huvudsaken är ju att man hittar kärleksfulla hem, vi har inget krav på utställningsintresserad familj. Vi har anmält honom till utställning i början av Augusti, ska bli spännande!
Jättefina är dom. Men jag är ju förtjust i tabby , Så han är min favorit ♥
Jag tycker också att tabbyn är den mest lovande av dem. :)
Du ska inte spara själv då? ;)