Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 4544 ggr
meyja
0

Sommarbilder på P-kullen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är min P-kull ute för fotografering vid 7 veckors ålder!

S*Jörgårdens Panda, RAG a 03 - med för mycket vitt, tex 2 helvita öron!!! 😉

meyja
0

S*Jörgårdens Panther, RAG a 03

meyja
0

S*Jörgårdens Penny, RAG f 03

meyja
0

S*Jörgårdens Philippa, RAG f 03 - men hon fick inte så mycket brunt, bara på svansen. 🙂

meyja
0

S*Jörgårdens Pocahontas, RAG f 03 - hon fick också bara brunt på svansen!

meyja
0

S*Jörgårdens Pollyanna, RAG g 04

meyja
0

Och sist, men inte minst, S*Jörgårdens Pumbaa, RAG a 03 - med för mycket vitt på honom också, tex ett helvitt öra! 😉

meyja
0

Och så en bonusbild på Pumbaa och vår Chihuahua! ❤️

ellenw
0

Tyckte om lilla Panda så mycket.Det vita på örona är bara extra bonus tycker jag.❤️

Synd att ni bor så långt ifrån Stockholm. Letar efter en tjejkompis till min kille här hemma. Och just blåa är mina favviisar.

Mvh Ellen.

Lotta Sjöö
0

Så söta de är, spännande med så mycket vita. De ser så friska och pigga ut, så bra att ni tar ut de redan då de är så små. Lycka till med sötisarna💞

meyja
0

#8: Ja, Panda har en väldigt speciell teckning, han har en mörkt brun svans och är för övrigt helvit förutom att han kommer att få brunt runt höger öga när han maskar ut ordentligt. Blåa ögon till det - en väldigt annorlunda Ragdoll! Han har grov benstomme och kommer nog att bli en rejäl nallebjörn när han blir stor.  ❤️

#9: Hmm, de kommer egentligen knappt ut alls, men någon gång då och då under uppväxten brukar min fotograf-dotter ta ut dem nån kvart för att få bra ljus på bilderna - och då är det förstås väldigt spännande för de små! ;)

Här ser ni hans "vithet" tillsammans med den mörka svansen och de blå ögonen - han spänner sig lite när han precis kom ut och fick se sin hundkompis springa runt runt…

meyja
1

Och en mer avslappnad bild på Panda:

meyja
0

Meeera Panda ❤️: