Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 1346 ggr
Eliinn
6

Milton 1 år!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nej idag är det ingen vanlig dag, min Milton blir 1 år idag!

Tänk att han redan är 1 år när det känns som det var igår jag hämtade honom hos uppfödaren, när han var så liten att han inte kunde komma upp i sängen, när han fick sätta klorna i stolarna och dra sig upp, eller när han knappt kom upp i den låga kattlådan!

Jag är oerhört glad att just han kom in i mitt liv och finare katt hade jag inte kunnat fått!

Grattis världens finaste, jag älskar dig högt <3

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

Fabolousdolls
1

Gud vad du är söt:) och grattis till din fina katt älskar hans skönhetsfläck, tänk på alla dessa medlemmar på iFokus som verkligen bryr sig om och älskar dina djur, det gör mig bara så glad! Med vänlig hälsning, S*Fabolousdolls

Mvh

Stéphanie med ragdolls på S*Fabolousdolls

www.fabolousdolls.se

Kattblogg: http://www.fabolousdolls.se/68034780

Eliinn
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Man kan väl säga att han fick en lillasyster i födelsedagspresent…

Hon flyttade in helt oväntat nyligen, bara 7 veckor gammal, mamma vildkatt ville inte ta hand om henne.

Morr och fräs första dagarna och Milton undrade va jag släpat med hem egentligen, vi som hade de så lugnt och så tar matte hem värsta vilddjuret.

Men sen va hon inte så dum iallafall började Milton inse och hon följer honom vaaart han än går.

Märkt på Milton att han känt sig ensam nu när jag och killen flyttade isär och han fick va ensam mer… Så det här behövde han! :)

(bilden blev visst vriden…)

/Elin

[Djupdal]
0

Halvsyrran grattar på ettårsdag och till nya kompisen! :)

Eliinn
0

Milton tackar och hälsar tillbaks :)

/Elin

HagensYeats
0

Grattis i efterskott Milton! :)