Lufsen har fyllt 1 år!
Grattis till Lufsen! och vilken charmig teckning han har :)
Min "lill"kille fyllde också 1 år här i juli, tiden går så fort!
/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus
Tackar så mycket, javisst går det fort…. Ja han har inte den perfekta teckningen och nu ser man att det kommer lite mer färger här och var, spännande att se hur det växer fram. Men han är helt underbar för oss 🙂
Grattis till Lufsen!!🙂
// LD
Grattis till lilla Lufsen 🎁
Vi har kattungar 
Hemsida: http://helemicks.vikmarkens.se/
Tackar så mycket 🙂
Eliinn:
Var inne o tittade på din lille o han är jättefin, får oxå Gratulera i efterskott 🙂
Åh vilken gulleplutt, vad har han för färg/teckning? :D
# 6 milton tackar och bugar :) han har ju en liten skönhetsfläk vid nosen som du kanske såg, jag tycker det är lite chatmigt med teckningar som inte följer standarden! :)
/Elin
Ja men de e charmigt. Lufsen har lite skönhetsfläckar här o var, å man ser hur dom växer fram, men de verkar inte vara någon ordning på dom utan dom kommer här o var. Men efter vad som sägs så håller detta på till ca 3-års åldern innan den rätta färgen är klar.
Kavring
Han är brunmaskad-bicolour, sen står det seal bicolour. Är lite dålig på de här med färger, så ni får gärna förklara… Ja uppfödaren förklarade men jag har ju så "kort" minne 😊
Supergullig och grattis till ett år fyllda :)
#9 Seal Bicolour är väl detsamma som brun bicolour bara att det är de engelska ordet om jag minns rätt ;)
/Elin
Tackar så mycket Skörbjugg :-)
Tack Eliinn :-)
Riktigt snygg tycker jag faktiskt! Grattis igen till en så fin plutt!
Ja världens charmigaste ❤️ Tusen Tack Kavring 🙂