Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 2134 ggr
Änglakatten
7

Fjärilskullen 3 veckor (med adoptivbebbe)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har nog inte ens skrivit ut här sedan bebbarna kom? Hur som :) Nu är de 3 veckor och jag tycker det är dags att bjuda in er till bloggen där det bombas med vardagsbilder. Det finns en hel del redan om ni scrollar nedåt.

När de var ca 3 dagar så fick de en liten adoptivbrorsa som kommer växa upp hos oss, en liten skogis vid namn S*Nenya´s Mowgli som är helt underbar och sticker ut så bedårande.

Kika in i bloggen om ni vill se sötisarna :)
www.josign.blogg.se
Och på hemsidan hittar ni mer info om dom.
www.fjarilflickans.se

Bjuder på en bild på Mowgli och Bauer <3

Vi har ragdoll kattungar!

www.fjarilflickans.se
SE*Fjärilflickans uppfödning av Ragdoll och Norsk Skogkatt
Professionell kattfotograf - www.kattfotograf.se

Myrrami
0

Grattis!

TinasLufsen
0

Så söta och favoritkortet är där dom ligger och äter allihopa och så kommer skogisen ❤️ men alla korten e jättefina 🙂

[Djupdal]
0

Oj vilka fina bilder du tar!

Jag gillar 1-veckas-bilderna på brädan extra mycket, och bilden på "den fula ankungen" är ju bara för grym på sitt eget sätt.

Av ungarna är nog Agave min favorit rent utseendemässigt, och även Indra tror jag blir snyggare än båda sina föräldrar. Att halva kullen blir snyggare än båda sina föräldrar är det inte många som lyckas med.

Grattis!🙂

Änglakatten
0

Tack :)

#3 Ja dom veckobilderna var söta :) Tar alla veckorbilder så.
Agave är nog min favvo också, han har allt som 5 ragdolls ska ha i en enda liten plutt så jag ser fram emot att se hur han blir. Temperamentet ska vi inte ens tala om! =P Tack :) Jag hoppas de får hitta fina hem så man får följa dom livet ut.

Vi har ragdoll kattungar!

www.fjarilflickans.se
SE*Fjärilflickans uppfödning av Ragdoll och Norsk Skogkatt
Professionell kattfotograf - www.kattfotograf.se