Blåa kattungar!
Jag har 3 söta blåa pojkar till salu. För mer information och intresse kontakta mig gärna på min mejl och berätta lite om er själva: maria.korsell@hotmail.com
Trevlig dag på er! :)
Har du någon bild? :) (förlåt om du vill att man ska mejla vid sådana frågor)
Nä självklart kommer jag lägga upp bilder :) Dom är dock inte så gamla än. Jag gillar att vara ute i god tid då det är lättare att para ihop rätt köpare med rätt katt. Jag kommer lägga upp bilder här efter hand :)
Åååh! Vad mysigt! Och vad gulligt med de små halsbanden!
Ja men dom växer så de knakar så har redan fått göra nya större halsband till dem, trots att dom bara är 6 dagar :)
Haha åh :D Vad gosigt! Min pojkväns (han bor hemma) föräldrars hund dog förra veckan så nu är katten ensam, så de funderar på att skaffa henne en kompis om ett par månader. Ragdoll och sibirisk katt är raserna de funderar på :) Jag håller utkik här ifall de bestämmer sig för en liten ragdoll!
Ja gör det! Dom är leverans klara den 30 oktober och då är de givetvis vaccinerade, har stamtavla, besiktigade, avmaskade och dylikt.
Det ska bli spännande att se hur de ser ut om ett par veckor :D
Åååh! Pluttiiis
Grattis, vill se mera bilder! :)
Det kommer inom kort :)
Åh! Så fin!! Vart bor du någonstans? Tror att vi eventuellt kan vara intresserade, om det känns rätt för båda dvs.