MSK 2013-08-31
Idag var jag "hangaround", som någon kallade det, när MSK hade utställning i Eskilstuna. 46 raggisar tror jag det var, och det måste nästan vara någon slags rekord! :) Tog lite bilder som jag lagt upp på FB, så om man vill se några av de snyggaste katterna och deras mattar kan man följa den här länken:
Min lilla prinsessa! ❤❤❤
Vilken trevlig utställning det var! Kul att träffa så många ragdoll-folk!
Ja, så kul att träffa er alla! Nu när jag inte hade någon katt med att ställa så fick man ju mer tid till tjöt 🙂
Djupdal; tror jag satt bredvid en man med kamera en stund. Kan gissa att det var du?
Liselotte, uppfödare av ragdoll
www.wendeltassens.se
#3 Om han verkade fullt upptagen med sin kamera, såg lite sur ut och inte hejade, så var det säkert jag, haha. Hej i efterskott! :)
Jag hade sån himla otur (fast tur i oturen). Jag och Sally åkte våra två timmar upp till Eskilstuna, men fick tyvärr vända där. Veterinären upptäckte en varig flytning på Sally, så det var bara att vända och åka hem. Åkte direkt till veterinären. Påbörjad livmoderinflammation löd domen, men som tur var hittades inget på ultraljudet så förhoppningsvis är det väldigt milt. En kur med antibiotika blev det istället för att kolla på fina ragdolls och försöka ta Sallys sista cert :(. Väldigt tråkigt! Verkar ha varit en trevlig utställning med många vackra ragdolls.
SE*Astinis Ragdoll