Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 1867 ggr
[[pimey]]
2013-09-13 22:10
0

WCF

Om en katt är reggad i WCF hur kan jag då kolla in kattens stamtavla? Har letat överallt på hemsidan men hittar inget "register" där man kan leta katter som det finns på sverak. Kan någon hjälpa mig?

Leffe
2013-09-13 22:12
0
Denna kommentar har tagits bort.
[[pimey]]
2013-09-13 22:34
0

Hm konstigt har kissens regnr och allt men hittar katten inte i registret

[Djupdal]
2013-09-14 02:39
1

#3 Det är inte konstigt, för Pawpeds är ju en privat databas dit man själv ska anmäla (eller godkänna anmälan av) sina katter för att de ska komma med. Ibland räcker inte det heller då registreringen sköts helt på ideell basis, om jag fattat rätt. Exempelvis så saknas ju fortfarande både din Jägermeister och min Violeta. Sen kan man väl säga att WCF motsvarar Fifé, och Sverak är ju medlem av Fifé. På samma sätt så har WCFs medlemsföreningar sin egen stambokföring, det finns ingen gemensam. Men det gör det ju inte i Fifé heller, utan det är bara katterinamnen som hanteras centralt. Så har iallafall jag fattat det hela. Och Sveraks stambok på nätet har ju bara funnits ett par år, så det är jättenytt. Inte mycket hjälp härifrån alltså, men du kanske kan maila någon av kontakterna på www.wcfnordic.se och fråga. :)

kriak
2013-09-22 18:04
0

När min hona blev scannad hjärta och njurar skickade veterinären till pawpeds så hon kom med :-)