Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 3548 ggr
teachingbirds
0

S*Love on delivery?

Vi väntar på små från S*Love on delivery, och undrar om det finns några andra som har katter från denna uppfödare? Vore kul att höra lite om dem!

Mikaela-M
0

Åh va kul =) Jag äger S*Love On Delivery Tarzan Boy från Marias senaste kull och han är underbar ^_^ han är väldigt kelig, ligger alltid i soffan när vi tittar på tv och kommer upp i sängen på kvällen/morgonen och ska gosa. Han är lite känslig när det händer mycket men tar det mesta med ro, vi reser mycket med våra katter och han har inga problem alls med miljöombyten och nya människor =)

Är det Majas kull ni väntar på? =) Pappan till den kullen är halvbror till Tarzan (samma pappa) =)

teachingbirds
0

Hej! Ja, det är Majas kull, men vi ska ha två stycken, så om det inte blir två som passar oss i den, så får vi se hur det blir med hennes mammas kull! Vi känner Maria och hennes dotter sen innan, men har precis nyligen blivit intresserade av hennes katter. Därför är det kul att höra lite om dem :)

iampinkbear
0

Jag har en stor fluffboll från L.O.D. :)
Papa Joe heter han och är en av Titiins ungar.

teachingbirds
0

Har ni några bilder i nån annan tråd, eller kan lägga upp här? Bara för kul :)

iampinkbear
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu sitter jag på min nya dator och har inte hunnit ladda över en enda ny bild på honom men jag hittade någr från när han var runt 8-9 månader (tror jag?). Nu tycker jag att han ser så liten ut på bilderna fast han var mycket större än min ett år äldre Britt-tjej.

Han är det lilla charmtrollet med "timglas"-bläsen i pannan i kollaget på hemsidan när man går in och tittar på gamla kullar. ;)

iampinkbear
0

…här är en till. :)

Han och hans kullsyskon fyllde just två år nu i november och då tog jag massor av bilder för att skicka till Maria, kan lägga upp några av dem senare ikväll. Han har fått lite annan päls nu, mindre "fjunig" och svalare, och man ser verkligen likheterna nu mellan honom och både hans mamma och pappa (King).

iampinkbear
1

Nu hittade jag nästan inga bilder på gamla datorn heller bara för det. Flört
Här är en på S*Love On Delivery's Papa Joe som är tagen i somras i alla fall.

teachingbirds
0

Guuu va fin! <3

iampinkbear
0

En sista bild. Det var inte alls meningen att "kapa" tråden men det gick inte att lägga in flera bilder i samma inlägg.

iampinkbear
0

teachingbirds: Ja, han är helt underbar. Jag älskar den söta illa "gräddfläcken" han har på ena morrhårskudden. :3

teachingbirds
0

Det gör inget alls! Jag har en svaghet för katter med asymmetriska teckningar

Denna kommentar har tagits bort.