Frukost
Åh vad fin han är, hans färgteckning är verkligen läcker! <3
Krama honom från "uppfödarmatte"!
Är han lite rädd för hundarna i vanliga fall? Eller vill han bara sukta dem?😉
Sajtvärd Katter iFokus
Han är en hund själv i sin själ! ♡ Han är en fullvärdig medlem i min hundflock. Jag går ut ur köket och hämtar kameran och ingen rör hans lever. Allt hundarna gör så gör han också. :) Han har olika relationer till olika hundar i flocken. Vissa leker mycket med honom. En annan sover han gärna med etc. Bästa och trevligaste katten jag någonsin haft! En stor eloge till uppfödarmatte!♡
//
Lena
- det roliga är när vi får kennelbesök och katten står i första ledet för att hälsa gästerna välkomna! Ja han är för rolig….. Alla borde ha en ragdoll i sina liv!
//
Lena
#3 Haha, vad roligt! Hur länge har du (och hundarna) haft honom i flocken? Är han uppvuxen med hundar också?
Sajtvärd Katter iFokus
Ca 2 månader har vi haft honom. Han var väl ca 17 veckor när vi fick honom om jag inte minns fel. Det finns ju 2 hundar på Jörgårdens men jag tycker ändå han har tagit till sig hundarna snabbt. Hundarna i sin tur älskar honom.
//
Lena
Ha ha, vi har bara 2 småhundar som han är uppvuxen med, totalt duperade av katterna. ;)
Här är de idag i soffan, första gången nya importhanen från Frankrike fick "träffa" dem - han stirrar på dem och ni ser på Chihuahuans kroppspråk att hon genast kisar och vänder bort huvudet. :)
(Fast Chuhuahuan leker gärna och intensivt med kattungar! Tyvärr växer de alltid om henne vid ca 9 veckors ålder… ;))
Görsöta hundar, så vänliga!
//
Lena
#7 Sötingarna då! Ja, hundarna hos TS och Jörgårdens verkar helt klart veta hur man ska uppföra sig för att inte förarga katterna i hushållet!
Tycker nästan lite synd om TS hundar som står där framför varsin tom matskål medan raggisen smaskar för fullt! Fast de har väl å andra sidan bara hunnit glufsa i sig sin mat redan kan jag tänka mig…
Sajtvärd Katter iFokus
#7 Åhh kan du inte göra en bildtråd på din nya hane? Han är ju så otroligt fin! :*