En liten raggis i julklapp :)
Hej,
Tänkte kolla om det är någon som bor någorlunda i närheten av Halmstad som har fått kattungar :)
Jag har en liten kille på 6 år (blå bicolour) som behöver en vän. Runt jul är både jag och min sambo lediga en längre tid och kan ta god tid på oss att introducera den nya i familjen.
Har en liten önskan om en blå colorpoint/mitted hane.
Mvh
Malin
Jag har en Ragdolluppfödning i Halmstad. Men har inga kattungar just nu, ev. föds en kull i Nov. men inget 100 säkert än.
Grattis! Jättesöt!
o vilken fin färg på honom.. grattis.. jättefin är han
''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.'' http://white-botanika.weebly.com
Jättefin❤️
Gillar när dom har bläs;))
Halvbrorsan Morris hälsar också. :)
Han är så galet gosig, du anar inte!! (eller kanske du gör pga brorsan)Kommer på morgonen och vill ligga näsa mot näsa. Han låter helt bedårande när han sover, nästan som ett riktigt barn. Snarkar gör han med den lille fisen :)
#14 Gizzmos favvoställe äääääär…..i duschen efter vi har duschat ;) Tyvärr så är det också väldigt roligt att gå på lådan med genomblöta tassar och sen sprida sand överallt!! aggghhh!! Men att tvätta tassarna på honom är en utmaning, han tjuter så grannarna lär tro att vi försöker döda honom. Han kämpar allt han kan! Men han kan ju inte ha torkad sand under tassarna, måste ju göra ont.
Enzos morgonbeteende är identiskt med Gizzmos :)
haha åh detta är ju jätteroligt! :) Får hoppas att Gizzmo kapitulerar snart med. Vi brukar stänga dörren efteråt, ser till att både Gizzmo och Fiki precis varit på toa. Men hur tvättarna i bort det? Vi sätter honom i tvätthon vi har i badrummet och fyller med vatten bara så det täcker tassarna, men han flaxar vilt.
Måste ju fråga i och med att beteendet är så lika, biter Enzo mycket? Alltså på sladdar och allt annat roligt man kan hitta? Gizzmo gillar sladdar (husses ipad laddare, opps) och även plastförpackningar :S
Så fina de är. <3
Här är lillasyster (halvsyster, en månad yngre än era) som heter Qlara:
#19 Men vilka sötnosar!! :) Fantastiskt kul detta! :)
Hm okej, kanske ska prova den approachen ist, för just nu låter han hemsk :( Vi har inte borstat honom ännu och inte heller provat fönen. Men med tanke på hur rädd han är för dammsugarn så kanske fönen inte heller kommer vara så poppis.
Ja vi försöker lyfta bort och ibland ge en liten lätt knäpp på nosen, men han är direkt där igen haha.
Jag har klippt klorna och det var lite motstridigt, men det lade sig ganska så snabbt, så tänkte jag gör det ofta så jag avdramatiserar det. :)
Är på jobbet nu, längtar bara hem!! Varit borta i 9 timmar nu och inte hemma förrän 19 ikväll.