Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 2905 ggr
Valyria
0

Kattens No.1

Hej! kikar runt lite på klösträd och fastnade för Kattens No1.Palads. Vad tycker ni om denna?
Vilket träd har ni från Kattens No1?
Vilket skulle ni rekommendera?

MVH Catrin

OberonsMatte
1

Hade jag råd skulle jag köpa ett själv. Gillar verkligen att den även har en klöspelare utan hyllplan!

Mina katter får än så länge nöja sig med modellen Rundetorn (där jag plockat bort det nedersta hyllplanet). Har bara jättepositiva erfarenheter av Kattens No 1. Så stabilt, snyggt och hållbart!

När enstaka klöspelare är förbrukade kan man köpa enstaka reservpelare, vilket blir betydligt mer ekonomiskt än att köpa en helt ny klösmöbel.

Sajtvärd Katter iFokus

Anhna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har två ragdolls och de har just nu Odin som de fullkomligt älskar! Men jag börjar känna att de nog skulle uppskatta att ha ett till lite högre träd så till julklapp kommer de nog att få klösträdet Eiffel som går hela vägen upp till tak.

Lagavulin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har 2 st Dagmar är mycket nöjd över dom och katterna ä som tokiga i dom..

stabilt,,och  stora liggplatser 

sen kan man ju köpa till delar så man kan bygga ett träd precis som man vill ha det

Valyria
2

Vad kul att höra att de är omtyckta. och att se bilder är inte så tokigt det heller :-D

Har inte heller en topp ekonomi just nu, men känner att det kan vara värt att spara ihop till detta klösträd just för att det är lätt att köpa nya delar och verkar stabilt.

Har ingen katt ännu men kommer sedan få hem en Ragdoll till vår familj :-)