Bebisbilder på N-kullen
Gud vad söta dem är :D
Underbara!!!
SE*Stjerngläntans Ragdoll
Nova Li får gärna bo hos mig ;)
Tack för era fina kommentarer 🙂
De är så pussade på allihopa, gullungarna ❤️ Det blir inte så mycket annat gjort här hemma just nu 😉
Förstår det :) Vi går i väntans tider och kände första sparkarna idag, myyyys
SE*Stjerngläntans Ragdoll
Åhhh, vad spännande 🙂 Det är ju så underbart när man börjar känna sparkarna ❤️
Åh vad söta! Ligger i förhandling här hemma om när vi ska skaffa en till katt och det här får mig att längta ihjäl mig. Kul med en så stor variation på färger och mönster :-)
Nova Li är redan paxad pimey!!! Eller visst var det väl så? ;) Grattis till en jättefin kull, och till några alldeles extra jättefina bruna mitted! :)
Tack! 🙂
Är så otroligt glad i denna kull, de är inte bara så otroligt söta…de har ett gudomligt temperament också! ❤️
Skulle önska att man kunde stanna tiden och ha dom i den här underbara åldern, hemma hos mig för alltid 😉😍
Ja, det stämmer att Nova-Li är paxad tills vidare 😉
Superfina bebisar ❤️❤️ och va roligt med den stora variationen av färg och teckning!
SE*Wandullan´s
Hemsida: http://wandullan.com
Underbara missar allihopa!! Är dock helt förälskad i Noah, skulle verkligen inte säga nej till en sådan stilig herre. 😍❤️
Tack! 😍
Ska jag vara helt ärlig så hade jag hoppats på sköldpaddsfärgade honor i denna kull… Helt otroligt att av sju kattungar, med en sköldpaddsfärgad mamma, så blev endast en kattunge créme färgad, resten blev bruna och blå. Men jag är så glad i dessa små tultisar trots avsaknaden av sköldpaddor, man kan ju inte få ALLT man önskar 😉
#17, visst är Noah så fin! 😍 Det är något speciellt med rött/créme och sköldpaddsfärgerna tycker jag ❤️
Åh nej! :o men då har jag nellie som backup ;) då snor jag henne! Men mest av allt så skulle jag vilja ha hanen nico men jag har redan en hane här hemma ;).
Jag kan ta allihop!😍
Sajtvärd Katter iFokus
Kanske ett byte med Nova-Li (vet hon är paxad… 😉) eller Nellie mot en blåpadda….? 😉
#21 Så otroligt söt liten padda du har där 😍
Blir helt kär så söta dom är! ♥♥♥♥
//
Lena