Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 02-allmänt-ragdollsnack
Läst 1227 ggr
[[pimey]]
4

Mitt livs resa!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Först var halva tågen inställda pga stormen Ivar så jag fick pussla ihop resan ner till Sthlm innan båten gick. Jag hann i tid och vi checkade in på båten och hämtade våra katter SEN så gick båten på grund vilket gjorde att jag missade nattåget hem och fick spendera oändliga timmar på 2 båtar. Först Amorella som till slut kom loss och åkte till Mariehamn och sedan på Rosella som for raka vägen mot Sthlm. Väl framme fick taxin köra ilfart till centralen så jag skulle hinna med morgonens första tåg vilket jag gjorde! Så nu sitter jag och Pilvi här och är påväg hem!

SannnaH
0

Vilket äventyr ni fick! Men oh vad roligt att hon nu är hemma, lilla lussekatten :)

Lena129
0

Men jösses var ni med på DEN båten era stackare! ! Skönt det gick bra ändå! ! Ser fram emot uppdateringar om kissen! Vad var det som gjorde att du åkte till Finland i stället för att köpa katt i Sverige?

//

Lena

Myrrami
0

Ja jag såg att Marie var med er och hade hämtat sin kisse också. Hur lång resa blev det till slut?

[[pimey]]
0

Japp det var den båten vi var med på! Här i Sverige fanns inte den typ av katt jag sökte och fann jag en då var den oftast redan tingad trots att den var nyfödd. Sen har jag alltid tyckt att Tiina har fina katter så att få köpa av henne kändes bra :)

[[pimey]]
0

Resan blev typ 10-12 timmar sen :/