Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 854 ggr
Lena129
0

Julklapp

Vad får era kissar i julklapp?

//

Lena

[trh]
1

En ny stor transportbur, nytt torrfoder (Applaws) och en ny kam :) Allt har han redan fått :)

LadyBrrr
1

Ett nytt klätterträd som är bra mycket större än det gamla och lite leksaker. Och kattschampoo, men jag vet inte hur mycket det uppskattas ;-) Trädet har han redan fått och håller på att inviga med stor skeptesism.

Martyparty
1

Ett nytt klösträd fick mina flickor iår. Satte upp den i helgen. Har dock inte hunnit slänga ut den gamla än och den är fortfarande mest poppis. De förstod inte alls varför jag vill slänga ut deras älskade ställning… Sen att den nästan faller isär hör ju inte dit.

SE*Astinis Ragdoll

raggedolly
1

Ett nytt stort klösträd har dem fått och även en ny kattoalett, nytt foder och leksaker med kattmynta :)

persikorochparis
0

Ett helt paket pingisbollar som bara är hennes! (Hon har redan slarvat bort allihopa förstås)

amadeusdolls
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hann inte komma till Julafton men ändå en Julklapp till katterna på bilden :) Sedan en del kattgodis o annat smått o gott  :)

Hunden fick en massa tuggisar och en massa bollar :) Fast mina djur har julafton eller förtida födelsedagar lite då o då under året så de jämnar ut sig :)

moddes
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min katts nya favorit blev en julklapp som ingick i vårt lite mindre seriösa julklappsspel, men hon gillar den i alla fall haha!