Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 1326 ggr
meyja
2

Ny blogg :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har flyttat min kattblogg från dinstudio för det var för tungarbetat där, nu håller jag till på blogspot där jag startat upp en ny kattblogg!

Jag uppdaterar flitigt med foton så gott som varje dag på mina katter och om vad som händer här på S*Jörgårdens katteri.

Välkommen att titta in! :)

www.raggisar.blogspot.se

Lena129
0

Tittar in! :)

//

Lena

Aloe.Vera
0

härlig blogg du har gjort.. så fina bilder och fina kattungar hihi

''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.''                                             http://white-botanika.weebly.com

[MissKittyKatt]
0

Gulliga ragdolls!

Lena129
0

Meyja - jag är ute och letar efter en blogg. Är denna bra? Fixar den sig själv och är enkel att använda, man kan lägga upp foton enkelt etc?

Saknar någon form av "gilla" på den, men det kanske är en ovana från FB…. - och hur lätt är det att lämna kommentarer..=

//

Lena

Vinnibruna
0

Jag har bara testat den här i några dagar så jag kan inte säga så mycket än.

Väldigt lätt att ladda upp bilder på! :)

Jag gillar inte utseendet på mobilversionen. :( Att man inte ser hela inläggen och bara kan scrolla nedåt utan man måste klicka in på varje inlägg…

Hur lätt/svårt det är att kommentera inläggen har jag ingen aning om, jag har då inte fått en enda kommentar hittills - inte vad jag hittat i alla fall. ;)

Du kanske ska prova att skriva en kommentar där så ser du hur lätt/svårt det är! :)

Egentligen ville jag ha min blogg på blogg.se (dottern rekommenderar den starkt) MEN jag kommer bara inte in där…har försökt hur många gånger som helst att registrera mig där… :( 

He he, de vill nog helt enkelt inte ha mig och mina katter! ;)

Vad KUL att du ska börja blogga!!! Hoppas få kunna följa finaste Panda där!!! :) :)

[Skörbjugg]
0

#5 synd på blogg.se, de tycker jag är mycket bra. Men blogspot är helt ok! Tråkigt på mobilversionen bars

Lena129
0

:( Försökte precis skicka en kommentar och då var man först tvungen skapa ett Google-konto. När jag inte ville det så gick kommentaren inte igenom. Blir lite trött på alla konton man måste ha som hela tiden vill veta vart man befinner sig och få tillgång till all information om en.

//

Lena

Aloe.Vera
0

försökte också kommenterat.. samma gällde här..google konto.. =(

''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.''                                             http://white-botanika.weebly.com

meyja
1

Ja det verkade krångligt att kommentera.

Så en dag så kom jag inte längre in på sidan…det var nåt med min html nånting…? Jag är inte så bra på sånt så nu har jag bytt bloggadress igen! 

Eftersom blogg.se inte ville släppa in mig med min egen mailadress så fixade jag en ny mailadress till mig och då gick det plötsligt bra. :)

Så nu finns jag på:

www.raggisar.blogg.se

Jag måste säga att det var väldigt mycket enklare och snyggare där, men jag har tyvärr inte haft tid att lära mig så mkt än om blogg.se. Tex hur jag blir av med all reklam som det finns massor av… :(

Det funkar att kommentera för jag har fått lite kommentarer där! :)

Välkomna att titta in! :)

[Skörbjugg]
0

Vad roligt att du kunde göra en blogg där ändå. Jag tycker att den sidan är ganska enkel, men jag vet inte hur man får bort reklamen… 🤔

Lena129
0

- å nu gjorde jag en kommentar, men än har den inte gått ända fram till bloggen. Kanske du ska godkänna den först… eller nåt….

Tycker Wordpress är jobbigt, men funderar i a f på om det är enklare att lägga upp en bloggsida där. :)

//

Lena