Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 818 ggr
[[pimey]]
0

Är det vitt?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Hade liten fundering på denna colorpoint tös har hon en vi rand ovanför näsan? uppfödaren säger att det kan vara en spökteckning som växer bort men har själv aldrig hört om det. Någon som vet? Är hon feltecknad?

Myrrami
0

En av ungarna i min kull hade så fast lite mindre och det försvann

[[pimey]]
0

Ok tog det lång tid innan det försvann?

[Raggababa]
0

Det försvinner om några veckor.

[Raggababa]
0

Hon är jättefin!❤️

[[pimey]]
0

Hon är super men denna bild gör henne inte rättvis men troligast så får hon flytta hit men jag blir skeptisk om hon behåller det vita då kommer jag troligast få leta vidare :(

[[pimey]]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bättre bild på det "vita"

Ragdoll4ever
1

Det försvinner. Det är inte vitt. Så där har alla birmabebisar oxå. Vita fjun som hänger kvar . Du behöver inte oroa dig :) **

[[pimey]]
0

Återigen tack :)!!!

Myrrami
0

Hon är jättefin. Jag har också en katt från Marie.

[[pimey]]
0

Tack! Jaså? Vad heter hon? :)

Myrrami
0

Han heter Figaro

[[pimey]]
0

Oj det var en han till å med ;)

Myrrami
0

#12 ja det är min avelshane och eftersom han redan har fått en kull så jag ganska säker på det 😉

Jag hoppas att han skall bli pappa till hösten igen.

Jag skulle helt kalart kunna tänka mig att köpa fler katter av Marie. Han är jätte fin. Är en stor och rejäl kille med underbart temperament. och ett stot plus är att jag vet att jag alltid kan ringa henne om jag behöver råd eller tips.   

Vilken kull kommer katten du funderar på från?

Lena129
0

Men GUD! så söt!

//

Lena

[[pimey]]
1

Marie har superfina katter, hon, jag och en annan uppfödare for tillsammans med båten över till Åbo och hämtade våra finska flickor och eftersom båten senare gick på grund så hann vi lära känna varandra ännu bättre och jag sa de att nästa katt blir från henne :). Mycket trevlig människa och bär på mycket kunskap! Hittade en bild på din hane han såg verkligen toppen ut

Myrrami
0

han bor vid fodervärd nu för det blev för mycket bråk här hemma och jag vill inte utsätta Beetle som har HCM för för mycket stress. Vi saknar honom jätte mycket men som tur är har vi hittat en riktig toppenkille som han bor vid.