När badar ni inför utställ
Hur många dagar innan utställning badar ni era raggisar?
Jag har tänkt bada i morgon onsdag, ställer på söndag :)
Jag brukar bada onsdag när jag ställer lördag. Men de dagar jag ställt båda dagarna har jag också badat onsdag och då har pälsen varit toppen på söndagen också :)
SE*Astinis Ragdoll
Jag badar alltid 2 dagar innan om jag ställer lördag och söndag för jag upplever att pälsen är bäst då oavsett om det är ragdollsen eller huskattens päls :)

Jag har badat 2 eller 3 dagar innan tror jag.
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge
Jag har badat 3 dagar innan! Min stora tjej har en underbar pälskvalité men med lilltjejen som har en aning sämre p-kvalité har jag tänkt att bada två dagar innan. :)
2 dagar innan kör vi :-)
Jag kör alltid dagen innan, tycker han blir allra bäst då!
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
Skulle jag köra dagen innan skulle mina upplevas som "för mycket birma" fluffiga med andra ord
Tack för alla svar! Blev inget bad i går, för mycket burskynkesömnad. Får bli idag istället, men det funkar säkert jättebra! :D
#7 Ja det beror ju helt på hur mycket päls katten har! Min Ragdoll behöver lite volym så då är det perfekt med dagen innan, ju senare desto bättre!!
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se