Lucy och Freja är nu 8 veckor!
Den 9 april fick vår underbara Raglady´s Bianca (RAG n) två små flickor tillsammans med Lowelidoll´z Skoll (RAG c 21)! Dom är helt fantastiska, det är svårt att slita sig på morgonen när man ska till jobbet :) de älskar att gosa och busa med oss. Båda två är blå colorpoint, möjligtvis blåtabby inte helt enkelt att se ännu. Här kommer 2 bilder på dem från i måndags ute i trädgården. Vad tror ni? Är dom blå eller är dom blåtabby?
Trycker du välj fil så ska det komma upp så du kan välja filen - när du laddar upp den så ska du komma tillbaka till textredigeringen gör du inte det så kanske bilden är för stor eller nått sånt
Då står det en röd text på uppladdnings rutan och du får trycka på krysset för att få bort den - då kommer inte bilden med =)
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Nämen vilka gullnosar 😍
Är ingen expert men skulle gissa på att dom är blå, har du någon bild från sidan eller ryggen? (kan urskilja ett tabby-mönster på någon bild?)
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Ja visst är dom söta! Ska fixa fler bilder när jag kommer hem.
En tabby har en vit kant i öronen, ej färgad. Vita ringar runt ögonen:)