Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 775 ggr
_Felicia_
4

Nu är han här :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I lördags var dagen då vi fick hem våran andra ragdoll. Just nu kallar vi honom för lillen tills vi har kommit på ett namn som passar. Han är en blåtabby bicolor. Det är så kul att se, att våran första katt Falcor tar så bra hand om lillen. Tvättar honom och delar med sig av sin favorit plats i klätterställningen :)

_Felicia_
6
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till bild på Falcor och lillen

Sjöstjärna
1

Ser ut som att någon är glad över att ha fått en liten kompis. 🙂

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

kidallday
1

Nämen, den där lille känner jag minsann igen ;) Hans morfar OlWay (även han kallad Lillen) och min Dexter är bröder :) Supersöt! Stort grattis!

_Felicia_
0

Oj va kul. Dexter har jag sett här på sidan, fin kille och så söt med bläsen :) Visste inte att OlWay kallades för lillen. Det var ett sånt passande smeknamn till våran då han ser så liten ut jämfört med våran Falcor. Men just nu funderar vi på Melker eller Melvin, men är inte helt hundra. Så svårt med namn. Tack så mycket :)

kidallday
0

Jag förstår dig! Det är inte för inte som min lille som jag precis fick hem kallas för Mini, han är pytteliten jämfört med Dexter :)

Både Dexter och OlWay älskar allt som har med papper att göra, ska bli spännande att se om det nedärvts till din lille ;)