13/6 (K) kattunge
Nu ska äntligen jag och min sambo flytta. Flytten sker i helgen och det krävs ju några veckor för att komma till ro m.m, men vi vill båda väldigt gärna ha katt då vi nu är vana vid en urmysig liten raggiskille som följer efter oss som en hund. Vi vill gärna ha en katt i mitten/slutet på juli, gärna nära Skaraborg, men det går ju alltid att fixa transport om vi är väldigt intresserade.
Vi vill gärna ha en ragdoll med sådana där fina "tiger" linjer, gärna i färgen blå eller lila. Vi har funderat på ett syskonpar i ett av varje kön, men om vi bara köper en vill vi ha en liten tjej.
Om du säljer en katt till oss kommer den få två kärleksfulla matte/hussar på 19 och 20 år. Vi är alltid hemma förutom när vi jobbar, kommer alltid gosa och är alldeles säker på att svägerskan är kattvakt om vi är borta längre stunder under dagen, hon studerar så har mycket tid. Vi har båda haft katt sedan födseln så vi vet vad vi ger oss in på.
Någon som har en alt. två tuss/-ar att erbjuda? :)
Hej hej!
Jag har två söta blåa bicolourer till salu. Ett syskonpar - en hona och en hane. De är otroligt sociala, lekfulla och mysiga och har underbart silkiga pälsar! Vi finns i Borås. Är du intresserad får du gärna höra av dig på marie@asterions.se.
Mvh Marie
www.asterions.se
---------------------------------------------------------
Marie / S*Asterion's
Har nya planer! 
#1 Hej! :) Förlåt för sent svar, har jobbat mycket. Vi har redan tingat en liten tjej nu, men tack ändå! De var verkligen jättefina!! Hoppas de får ett superfint hem 😍