Eivor + Romulus
Nu kommer Eivor och Romulus andra kulltråd och den här gången har jag väntat till jag är 95% säker på att mitt hjärta är dräktig.
Förra gången var hon ju tyvärr bara skendräktig! :(
Bebisarna är väntade till slutet av vecka 25, midsommardagen. Detta blir Romulus sista kull som nu lever som lycklig kastrat!
Vad spännande!🙂
Sajtvärd Katter iFokus

Åh vad sött! ❤️
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge
Å! vad roligt!!! Stort grattis!
//
Lena
Grattis, och ser fram emot trådens fortsättning! :)
Men åh vad söta, grattis!
Tack så mycket allihopa! :D
Jag tror mig se 3 pojkar och tre flickor, två brun tabby's av vare kön. ;)
Gårdagens minsting "Matthew" (Grön) förvånade mig idag och vägde näst mest av allesammans, men Gilbert (Gul) fick behålla sin första plats med god marginal. ;)
Min goa Eivor har visat sig vara en super förstagångsmamma! <3<3<3
Idag blir bebisarna en vecka gamla. Anne som är minst var först med att spinna och igår blev hon först med att öppna ögonen (ögat) ;). Jag försökte mig på att fota bebisarna utanför boet, det gick sådär för min Eivor ville bära tillbaka dem. Men jag han med att få ett par bra bilder på Anne i alla fall! :) <3
Underbara bilder tack!
//
Lena
Igår den 7/8 blev småttingarna 7 veckor, jösses så fort tilden går!
Här är Anne sex veckor på bilden! Hjärtat säger behåll, "uppfödaren i mig" säger sälj. Tanken var att jag skulle spara en tjej från kullen men Anne som är enda tjejen uppfyller inte mina "krav" för avel och är nu till salu som sällskapskisse.
Anne är har ett helt underbart temperament, helgosig men samtidigt kaxig som få med fem brorsor att konkurrera med. Redan från födseln blev hon en av mina favoriter so började spinna innan hon ens hade torkat efter förlossningen. <3
På vilket sätt uppfyller inte Anne dina krav som uppfödare - undrar jag av nyfikenhet och för att jag vill lära mig mer! :)
Hon ser fin ut tycker jag!
//
Lena
Åh vilka underbara kattungar du har! Blev allt lite småkär i James :)
Gillar hela bunten :) Vilka sötnosar
Så fina kissar