Ny hona!
Nu har jag äntligen tingat en liten brun tjej ;)
Så där kan man ju inte säga. Bara.
Jo för att jäklas lite ;)
Du kommer ändå inte kunna hålla dig tills imorn, haha. ;)
Från Marie?
Nää det kommer jag inte så jag slänger upp en bild på henne nu haha. Detta är Pandora :)
Så nu ja :D
Väldigt fin.
Visst är det lilla Pandora?
Japp det är lilla Purrfect Pandora :)
Grattis!!! :)
Grymt vacker!
Grattis!🙂
Grattis:))
Grattis! Superfin :D
Grattis :)
Liselotte, uppfödare av ragdoll
www.wendeltassens.se
Vad har hon för stamnamn? Grattis, colourpoints är användbara! <3
Det är Marie på Fairy Kingdoms som fött upp henne :) S* Fairy Kingdom's Purrfect Pandora heter hon! Det är dom verkligen
Pga för liten storlek kommer denna hona istället gå till sällskap, jakten fortsätter!
Men vilken otur! Hoppas att du hittar rätt snart.
Väldigt synd men sånt som kan hända!
Ja ..blev lite tråkigt där…men hon håller på att växa ikapp! Jag har aldrig tagit beslut att sälja henne till sällskap… då jag tycker hon är otroligt bra typad! Avvaktar hellre än att sälja en pärla till sällskap..sån är jag! 😎
Mvh Marie
Försökte ladda upp en bild mn gick inget bra..! 😕
Även små katter kan växa till sej….. …😜 och bli fina som vuxna:))
Nu blir ju jag nyfiken på att få se en profilbild med! :)
Grattis! :)
ser inte ut att ha mkt till panna…..?
Jo pannan finns där, har inte sån bra bild för att visa men den finns som sagt där, både haka profil och pannan är där :)
syns inte här ialla fall..
Som sagt det syns inte på bilden här men det finns. Ska fota profilen när hon kommer hem :)
Sen finns det ju alltid hanar som kan styrka upp svagheter ;)
ja men då är du ju inte ute efter "perfekta katter", fast du vill få andra att tro det!
"Den perfekta katten" existerar inte men denna katt är perfekt för mig både typmässigt och matchar bra till min hane som har svagheter som hon kan styrka upp. Temperamentet är även garanterat bra vad man hört från andra uppfödare och stamtavlan är väldigt fin. Helt perfekta katter finns inte utan alla har någon svaghet som man kan behöva stärka upp. Sen är ju ragdollen ganska långsam i sin utveckling så mycket kan komma med tiden men vad jag kan se så är det en katt med god potential och har hela paketet. Jag har aldrig påstått jag är ute efter den perfekta katten utan en bra typad katt med ett bra temperament, varför så bitter?
Grattis till din fina norska flicka :)
www.wendeltassens.se
Tack :) bara 5 dagar kvar nu!
Hon är jättefin :) Lite lik min Twisted.
Jag har två helt olika katter hemma. En som var väldigt färdig från början, men sen händer det inte så mycket mer. Och så en där jag ser förändringar hela tiden. Inte så vältypad från början, men kvaliteerna finns där och utvecklas över tid.
Roligt med båda :)
www.wendeltassens.se
Spännande! 🙂
#41 Eller vältypad är fel ord. Det är hon, men inte så typad som en del man ser idag.
www.wendeltassens.se
Vilken fin katt :))
Tack Liselotte! Din lilla twisted från aksel är superfin :). Xanta och hon påminner faktiskt om varandra de kanske delar några linjer? ;) Har också en väldigt "färdig" här hemma och den nya tösen är inte lika färdig men hon har potential och hon kommer nog utvecklas väldigt fint :) som du säger superkul med en av varje :D vältypad är nog ändå ett bra ord :) de som är lite mer än de brukar bli övertypad ;)
Min Alva ;)
Fin tjej :)!
51# Tack;) Min Alva Rag g 03 :))
Jaha en blåpadda hade lite svårt och se vad hon var ;)
Hon är väldigt ljus i sin teckning:)
Nu är vår aktiva lilla tös hemma! Inte alls trött efter gårdagens långa resa!
Välkommen till Sverige <3
Vad kommer ni kalla henne?
Vi säger Xanta sålänge men kallar henne grumpy emellanåt då hon har samma uttryck som grumpy cat ;)
Haha ;) Ett kärt barn har ju många namn!
Jag som är dålig på ord som börjar på X.. Hur uttalar ni det? Jag vill nog uttala det som ett S när jag bara ser det skrivet, så "Santa" i så fall? Kan det stämma? :P
Det är så det uttalas med "santa" ;) men hon ser inte ut som en Xanta :P
Det där med namn är verkligen klurigt, men helt plötsligt kommer rätt bara att ploppa fram :) Lycka till med den lilla tösen!