Kattens no 1 - konkurs
Hej, Jag misstänker att många av er redan vet om detta men jag fick idag reda på att kattens no 1( som producerar fina och rejäla klösträd) har gått i konkurs. Detta gör att samtliga klösträd samt reservdelar kommer att inte säljas nått mer. Därför kan det var ett tips för er som kanske är behov av en reservdel (eller helt nytt klösträd) att passa på att handla det snarast innan det tar slut. :) Hälsningar Tina
#0 - Mycket tråkigt. Såg nyheterna för ett par dagar sedan. De gör rejäla och hållbara grejer, speciellt själva klösytorna som står emot kattklös bättre än de där "vanliga" lindade sisalrepsvarianterna. Har redan beställt en extra stomme till katternas Eiffel.
Nelsons fotodagbok ^^
Tänk på att vissa kommer att höja priserna lite nu på det de har kvar eftersom det är ett så populärt märke så kolla det noga.
Tusen tack för info Tina! Jag har varit så nöjd med Kattens no 1 Vilbert, som nu är ganska nedgången efter några års användning och jag har länge tänkt att jag måste köpa en ny, men det har inte blivit. Men nu vågar jag inte vänta längre så nu har jag slängt in en beställning hos petworld innan de är helt slut 🙂
Har försökt att beställa ett till galoppträd från Kattens no1 innan de tar slut, men än så länge är det bottennapp…😭 Så himla synd då jag ganska nyligen upptäckte dem och har köpt ett träd från dem som jag är supernöjd med.
I väntan på en ragdoll... <3
Till Fam. Morrhår
Om ni verkligen vill ha så beställ ett galoppträd Kattens Nr 1 från =
CRT Zoologiska.
Vi beställde i onsdagskväll (8:e) och fick det idag (10:e).
Verkligen snabb leverans.
Jag kollade precis och dom har fortfarande kvar i lager.
Hälsningar Britt o Sven-Åke
Tack! Har dock redan gjort en beställning på Petworld, men om de inte heller har på lager så ska jag definitivt beställa på CRT Zoologiska!😃
#6 Jag lade in en beställning från petworld, fick svar dagen efter att de tar bort min beställning då no 1 gått i konkurs, så den jag beställde hade dom inte i lager…
Så nu är jag inne på att beställa från Pet fun i Tyskland i stället, de verkar ha bra och stabila klösträd 🙂
#7 Aj då…har inte hört något från dem än, men det är ju helg så…
Kanske man skulle göra en beställning hos CRT istället…
Eller så struntar jag i det helt och hållet och letar efter nått annat.🤪