Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 1334 ggr
Lovamolly
0

Seriösa internetsajter

Jag håller för fullt på att leta efter en klöspelare på internet till mina två småttingar. Inte helt enkelt dock. Eftersom jag inte har bil vore det så klart enklast beställa via nätet och få klöspelaren hemkörd till dörren. Eller närmaste utlämningsställe. Men VEM/VILKA ska man beställa från? Är alla seriösa? Grizzly vet jag är väldigt bra att skicka efter sand ifrån, men hittar ingen klöspelare som passar. Sist nu kollade jag på Zooplus. Men vad är det? Nån som kan tipsa var man kan beställa varor helt tryggt och säkert och givetvis bra varor?

Lena129
1

Zooplus är seriösa

//

Lena

amandahurtigh
1

Jag beställer i princip allt från zooplus.se, skitbra!!

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

1ebbs
1

Säger som de andra, zooplus!

Fam.Morrhår
0

Zooplus är jättebra! Jag beställer nästan allt där. Både på .se .com och .dk
MEN, man får se upp med paketen för det är ofta jag har fått hem paket som har varit skadade på nått sätt. Dock har det bara hänt en gång att en vara varit sönder och då var det lätt att deklarera. 😃

I väntan på en ragdoll... <3

Lovamolly
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Låter ju jättebra! Nu gäller det bara hitta ett klösträd som verkar bra. Har fastnat lite för detta. Jag bor ihop med två ragdolltjejer på 7 månader. Tips mottages!

Junkan
0

Zooplus är bra men extremt bökiga om det går fel och man får trasiga saker.

Martyparty
0

#6 Jag har krånglat flera gånger med zooplus när jag fått fel saker, det har missats något eller som senast när jag fick kattmat med kort datum. De har alltid varit väldigt smidiga och det har inte varit några problem. Kan verkligen rekommendera zooplus. Gillar även animail som levererar direkt till dörren även fast man inte är hemma.

SE*Astinis Ragdoll

[Isadolls]
0

Jag har beställt ifrån zooplus eller pets online är nöjd :)

thorntagg
0

Jag har bara dåliga erfarenheter av Zooplus! Vi beställde för över en månad sedan ett klösträd därifrån och betalade det också, men har fortfarande inte sett röken av det!!!  Jaghar förgäves försökt få till stånd en dialog om detta via deras kontaktformulär, men dom skickar bara obegripliga meddelanden som verkar vara något slags standardsvar som inte besvarar några  frågor.  Ska man komma i kontakt med dom får man ringa till Tyskland och prata engelska, vilket är dålig service när dom har så mycket kunder i Sverige. Jag fick slutligen efter en månad och många kontaktförsök ett mail där det stod  att "vi har nu lyckats hitta och registrera din inbetalning"   (!)  ,  men än än har vi inte sett till någon leverans.

Alla andra vi skickat efter saker från har levererat dessa utan problem och direkt hem till dörren, så posten kan man verkligen inte skylla på, i varje fall inte här där vi bor, på landet  i södra Hälsingland med lantbrevbärning.  Varorna från Zooplus skulle dessutom  sändas med någon speditionsfirma  så jag vet inte alls vilka som skickar ut dom.

[Biancalice]
1

Har beställt kattmat flera ggr från zooplus och det har alltid gått bra :)

Junkan
0

Jo jag har beställt 5-6 ggr och det har gått bra alla gånger utom en. De ställde allt tillrätta men det tog två veckor, tre leveranser, 5 mil och 4-5h nedlagd tid från min sida utan kompensation.

Lovamolly
2

Zooplus är säkert bra, men nu får det bli en klös från Grizzly. Ska åka och titta på den i helgen direkt i affären, och om tycke uppstår skicka efter den på nätet. De kör hem den fraktfritt och ställer den utanför dörren. Betalas med faktura. Skickar efter sand från dem och det funkar så bra.

Martyparty
0

#9 : De skickar med ett tyskt bolag tror jag, men vid svenska gränsen brukar det gå över till Posten. Jag har alltid fått det via Posten, oavsett storlek eller vikt på paket.

SE*Astinis Ragdoll

ElisabethB
0

Jag har enbart positiv erarenhet från www.petsonline.se men blandad erfarenhet från animail. Men jag hittad en ritning på hemmagjort klösträd. Kan leta fram hemsidan om någon är intresserad.

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

Lena129
0

Animail är bra - när dom har strulat, och det hände 1 gång när dom byggde om sitt lager och ökade ut - hade dom en otroligt tjänstvillig attityd och löste situationen på ett bra sätt. Sedan tar det längre tid att få sina varor idag än vad det gjorde förut. Man får beställa i god tid. Jag handlar all min katt och hundmat där. Så tröttsamt att behöva åka av och till till affärer som aldrig har varorna inne. Synd, för dagligvaruhandeln förlorar på att det är så svårt att handla där. Långa köer också till kassa så jag handlar det mesta på nätet av hund och katt grejer.

//

Lena

MissLindiz
1

Har köpt mitt på Ebay!

Lovamolly
0

Denna blev det! Jag är supernöjd! Det är katterna också! 😸

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Lovamolly
4

Något hände. Gör ett nytt försök.