Vilka är vi bakom...?
tänkte vi kunde starta upp en ny bildtråd här:) det har vi på MCO forumen och det är ju alltid kul att få se personen bakom stamnamnet tycker jag.
Dessutom kan det vara väldigt praktiskt för de som inte känner igen/till så många uppfödare:) (talar av egen erfarenhet..)
skulle kanske lagt det under rubriken Konstruktiv kritik:)men det är inte värt..
Vem är Gunbertus?
jag visar mig lite iaf…(fast mesta fokus ligger ju på stjärnan för dagen med all rätt…)
Kattungar väntas hos GunBertus
Hittade ingen bild på mig med nån katt på nya datorn men här är jag iallafall :)
Detta är jag på bröllop 080705
tillsammans med bestman.
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Fler bilder vill vi se! Så känner vi igen varandra lättare därute sen 
Martina
Yataz

Detta är Elvan's (Dock utan katt)
Lotta heter jag och är en ny uppfödare, håller på att lär mig för fullt :-)
Vad söta ni är allihopa…
Fast visst är man snyggare i verkligheten… ha ha??

Linda, S*Sprattelkattens
-------------------------------------------------------------
Whiskykullen är här!

Här är jag, Danielle, som står bakom S*CallaMej. Har inget kort med mig och katt, så det får bli ett foto från igår - tillsammans med min dotter 
Va skoj att se vilka ni är…….
Vissa har man ju sett som en helt annan person innan man har sett hur ni ser ut ….
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 
oj vad rund jag var på den bilden… kanske måste uppdatera min bild snart… det är ju 15 kilo sen nu ungefär…
och hej Annica Norrtassens, dig måste jag väl ha sett nån gång, du ser bakant ut.. hi hi
Kul att se vilka alla är. En del har jag ju träffat, men de flesta inte. Här kommer ett kort på mig och min vackra tjej, IC Gårdö´s Åse, när vi är i Moss på utställning. Själv heter jag Lena Johansson och har mitt stamnamn S*Willénkatten.
S*Willénkatten:
Vi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !

#22 Hej på dej själv Unni. Du har kanske sett min bild på facebook i nåt sammanhang…
Jag brukar ju "hänga" där rätt mycket 
Annars skulle det vara väldigt trevligt att ses nån gång 

Ja, jag heter Nina Ivarsson och har uppfödningen S*Dream Dolls. Hittade inget vettigt kort när jag håller i en katt så det blir ett utan katt istället ;)
Mitt namn är Karolina Nylén och jag föder upp ragdolls under S*Addiction. Har tyvärr inga bra bilder på mig och katterna ihop (bara en och där är jag nyblonderad innan jag ska färga rött, hualigen!).
Lägger in ett på mig där jag är nybliven redhead, just nu är det väldigt blekt dock, mer naturligt rött.
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

Så här ser jag ut fast nu i rakt hår och lite äldre… hade jättesvårt att hitta kort på mig själv. Bara en massa katter på bilderna..
AnnaCarin Hammarstedt
S*FunHouse´s
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

Roligt med en sån här tråd!
Hittade ingen bild med mig och nån katt men det får gå ändå ;).
Här är då jag Christelle Brundin som har S*Christelle's katteri och föder upp Maine Coon men har en Ragdoll kastrat också :)
Såhär ser då jag ut men är lite rundare då pga min medicin. Och sen har jag mörkare hår.
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
Jag, heter Christina Igasto och har uppfödningen S*Evenstar's tillsammans med min man Jonas Igasto.
Vi är båda hängivna djurmänniskor och Jonas har ett långt förflutet inom hästhoppningen. För oss båda har hundar, katter och hästar funnits i vår ägo stora delar av våra liv. Vi lever och sover katt! 

Här kommer en bild på mig, Christina, från vår vigsel i somras.
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
Och Jonas tillsammans med CH S*Yátaz Emperior för ett år sen.
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
Här kommer en bild på mig, Lilian Carlberg, även kallad Lillis..
Det är jag som är S*DolliDays

Här är jag Susanne Tulkki som står bakom S* Northern Pearl´s
På bilden jag och en av mina först födda kattungar S* Northern Pearl´s Angel Eyes
Vi har helt underbart söta
Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!
Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s
Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.
Vi bakom Cherione heter Annsofi Stranke(jag som skriver här) och min Sambo John paulsson
Djur är ett narturligt inslag i våra liv(är nästan våra liv)
Jag är utb djurvårdare och har förrutom våra katter en häst som jag tävlade en del med när jag var yngre.
John(som är på detta kortet) är gullaren här hemma, älskar att mysa med katterna
Ja lite smått om oss.. =D
S*Cherione - Ragdolls är Livet
Vi 1 Rag n 04 21 flicka kvar Tillsalu i Stjärnbildskullen
kolla gärna in våran hemsida www.cherione.com

Jag trivs bättre bakom kameran än framför så jag fick leta bland bröllopsbilderna. Till vardags brukar jag alltså inte glida omkring i slöja… 
Marie / S*Asterion's
Har nya planer! 

#51 tror inte Unni syftar på mig men tänkte att jag lägger in en lite nyare, och mer neutral bild på mig.. från Nyköpingshelgen i år.
Man är ju inte ofta uppsnofsad som på bilden jag har sedan tidigare, då det var bröllop! 
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Här bakom finns Simone Grandin :)
Har ett nystartat katteri som består av 4 Ragdoll. Brukar inte fastna på bild så ni får en bild från The Studio i stockholm ;) (ser mindre tillfixad ut till vardagas, ska FRÖSÖKA hitta en vardagsbild)

Hej!
Maria Gustafsson heter jag och bor i Karlskoga (mellan Örebro och Karlstad). Jag har ingen uppfödning ännu men finns här på forumet för att lära mig mer och kanske få några bekanta. 
Jag har planerat att komma igång och försöka få en kull på min S*Gårdös Coco, rag a 0421, så fort som jag har läst på lite mer hur det går till.
Ja, jeg heter da Silje, og har oppdrettet (N)Happy Pops. Bor i Ålesund, Norge.
Er ganske mye å se på utstillinger rundt omkring, desverre ikke så mange i Sverige som jeg hadde ønsket, men noen av dere har jeg allerede møtt på både i Norge og i Sverige
Bilde er tatt for litt over 1 år siden, og jeg stiller min hanne Donnie Darko (da i klasse 12!) på Lirak i Oslo. Bilde tatt av Solveig Damsgaard J, (N)Diadem's.
Puttar upp denna jättegamla tråden lite och hoppas att vi tillsammans kan fortsätta fylla på den :)
Bakom mitt alias finns en tjej som kallas Sanna (kort för Susanna). Jag och min sambo Patrik har stamnamnet SE*Alicendy's i Helsingborg.
Håller mig till 99% bakom kameran, men här är i alla fall en bild på mig! Till och med Zira är chockad ;) 😂

)